تاریخ انتشار :جمعه ۳ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۰
امام‌جمعه موقت زاهدان گفت: دولت و مسئولان باتوجه‌به نام‌گذاری شعار سال توسط رهبر معظم انقلاب باید زمینه جهش تولید با مشارکت مردم را فراهم کنند.
دولت زمینه جهش تولید با مشارکت مردم را فراهم کند
به گزارش پایگاه خبری «عصرهامون»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید خلیل حسینی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه زاهدان، ضمن دعوت از مردم و روزه‌داران به تقوای الهی بیان کرد: اشتیاق به دنیا نباید انسان را از یاد آخرت غافل کند.

 وی افزود: یکی از فرصت‌هایی که خدا در مسیر بندگانش قرار داده ماه رمضان این ماه الهی است که سه هدیه به انسان‌ها اهدا می‌شود که شامل برکت، رحمت، مغفرت و بخشش است.

 امام‌جمعه موقت زاهدان ادامه داد: سال جدید با شعار جهش تولید با مشارکت مردم و تقارن آن با ماه مبارک رمضان خیرات و برکات زیادی به دنبال خواهد داشت.

 وی با اشاره به بیان خاطرات شیرین در بیانات نوروزی رهبر معظم انقلاب همچون حضور در راهپیمایی و انتخابات و همچنین حوادث تلخ مانند جنگ غزه، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های معظم له موضوع اقتصاد و معیشت مردم است؛ بنابراین شعار سال را با عنوان جهش تولید با مشارکت مردمی نام‌گذاری کردند تا دولت و مسئولان به دنبال اقتصاد مردمی باشند.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی گفت: دولتمردان و مسئولان باید زمینه ورود مردم به اقتصاد را فراهم کنند و موانع را از سر راه آنان بردارند.

 وی تأکید کرد: هرکجا مردم حضور داشتند توفیق و موفقیت در آنجا نمایان بود؛ بنابراین باید دولت و مسئولان در راستای تحقق شعار سال گام بردارند.

 امام‌جمعه موقت زاهدان خاطرنشان کرد: امید است دولت مردمی به اقدامات و طرح‌های خود سرعت دهد و تلاش کند تا سیستان و بلوچستان از مشکلاتی که با آن دست‌وپنجه نرم می‌کند، نجات یابد.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdccimqss2bqe48.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما