تاریخ انتشار :دوشنبه ۶ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۴
فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر:  

جهش تولید از نیازهای اساسی کشور است

فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر گفت: جهش تولید یکی از نیازهای اساسی کشور است و هر کسی که دغدغه ایران را داشته باشد می‌داند باید برای تحقق این هدف تلاش کند.    
جهش تولید از نیازهای اساسی کشور است
به گزارش پایگاه خبری «عصرهامون»، مهرداد جهان‌دیده در گفتگو با خبرنگار پهره ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و تقارن آن با ماه ضیافت الهی، درباره نام‌گذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» بیان کرد: نام‌گذاری شعارهای سال از سوی معظم له نشان می‌دهد همراهی و همبستگی مردم در این شعارها نمود فراوانی دارد و نگاه ایشان برای تحقق این اهداف و پیشرفت کشور، به توان داخلی و مشارکت مردمی است.
 
 وی افزود: شعار سال ۱۴۰۳ با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم در واقع کلید پیشرفت اقتصادی کشور و غلبه بر مشکلات مردم است، چراکه فعال‌شدن ظرفیت و توان عظیم مردمی در اقتصاد ملی می‌تواند دستاوردهای مهم و ماندگاری به همراه داشته باشد.
 
 فرماندار ویژه ایرانشهر ادامه داد: در دولت سیزدهم با رشد شاخص‌های متعدد به‌ویژه در حوزه اقتصادی مواجه هستیم و لازم است برای حفظ و ارتقای این شاخص‌ها موانع موجود بر سر راه ورود مردم به اقتصاد بیش از گذشته برطرف شود.
 
 جهان‌دیده اظهار کرد: حمایت از کارآفرینان و جوانان جویای کار، کمک به بنگاه‌های اقتصادی، ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری متناسب با مزیت‌های بومی هر منطقه و تخصیص مشوق‌ها و معافیت‌های مناسب از جمله موضوعاتی است که می‌تواند در ترغیب مردم برای ورود به عرصه اقتصاد و تقویت راهبرد اقتصاد مردمی مدنظر مقام معظم رهبری اثرگذار باشد.
 
 وی تصریح کرد: همچنین تکیه به توان نخبگان علمی و دانشگاهی و مراکز رشد و فناوری به‌عنوان مبدأ تحولات علمی، فرهنگی و فناورانه در جامعه، می‌تواند نقش مهمی را در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۳ ایفا کند.
 
 انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdceef8zzjh8pvi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما