تاریخ انتشار :چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۷
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: در طرح نظارت بر خدمات سفرهای نوروزی در محورهای مواصلاتی استان در مورخ هفت فروردین‌ماه، تعداد پنج پرونده تخلف برای واحدهای صنفی و خدماتی تشکیل شد.
تشکیل ۵ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی و خدماتی سیستان و بلوچستان
به گزارش پایگاه خبری «عصرهامون»، ایرج حسن‌پور در گفتگو با خبرنگار زاهدنیوز بیان کرد: طرح نظارت بر خدمات سفرهای نوروزی در قالب نظارت بر مساجد، نمازخانه‌ها، مجتمع‌های خدماتی و رفاهی، فروشگاه‌ها، تأسیسات خدماتی، مراکز امدادخودرو و... به‌صورت محسوس و نامحسوس و باهدف نظارت بر نصب قیمت کالا، تاریخ اعتبار مصرف کالا، برخورد با گران‌فروشی و...در محورهای ارتباطی در سطح استان از طریق انجام گشت‌های مشترک نظارتی با حضور نمایندگان اداره کل صمت استان، اداره کل راهداری، حمل‌ونقل جاده‌ای استان و سایر دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط در حال انجام است.

وی افزود: در اجرای طرح نظارتی مذکور در مورخ هفت فروردین‌ماه در محورهای مواصلاتی تفتان، خاش، کارواندر و ایرانشهر تعداد پنج پرونده برای واحدهای صنفی و خدماتی متخلف تشکیل شد.

مدیرکل صمت استان خاطرنشان کرد: پرونده‌های متشکله جهت رسیدگی و سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی ادامه داد: گشت‌های مشترک نظارتی در تمامی محورهای مواصلاتی در سطح استان در حال انجام است.

حسن‌پور در پایان گفت: مردم شریف استان و مسافران گران‌قدر در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی و اقتصادی ازجمله احتکار، گران‌فروشی، عدم درج قیمت بر کالا و.... مراتب را جهت رسیدگی از طریق تماس با سامانه مرکز پاسخگویی اداره کل صمت استان به شماره ۱۲۴ گزارش کنند.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdceff8zvjh8pvi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما