تاریخ انتشار :جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۵۰
رئیس جمعیت هلال‌احمر سراوان از توزیع ۷۰۰ بسته معیشتی و هزار پرس غذای گرم به مناسبت عید نوروز و ایام ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد.
۱۷۰۰ بسته معیشتی و غذای گرم میان نیازمندان توزیع می‌شود
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، قاسم جهان‌دیده در گفتگو با شستون بیان کرد: آئین بسته‌بندی و رونمایی بسته‌های غذایی و معیشتی پویش نوروزی و رمضانی"هلال رحمت" به‌مناسبت عید نوروز و ماه مبارک رمضان در سراوان اجرا شد.
 
وی افزود: این بسته‌ها از محل کمک‌های مردمی به جمعیت هلال احمر و توان خیرین داوطلب تأمین و ارزش ریالی هر بسته پنج میلیون ریال برآورد شده است.
 
رئیس جمعیت هلال‌احمر سراوان ادامه داد: در مرحله اول این طرح ۷۰۰ بسته غذایی و معیشتی که شامل لوبیا، عدس، شکر، قند، نمک و چای خشک است به همت اعضای داوطلب امور داوطلبان هلال‌احمر سراوان بسته‌بندی و در طول ماه مبارک رمضان در بین سیل‌زدگان اخیر و مردم کم برخوردار، بدسرپرست و بی‌سرپرست مناطق محروم و دور افتاده شهرستان سراوان توزیع خواهد شد.
 
 جهان‌دیده خاطرنشان کرد: در مرحله دوم این طرح و در راستای کمک به معیشت مردم بیش از هزار پرس غذای گرم در ماه مبارک رمضان و عید نوروز با مشارکت داوطلبان عزیز توزیع می شود.
 
 وی اذعان کرد: در همین راستا از خیرین و داوطلبان هلال‌احمر شهرستان سراوان تقاضا داریم ما را در جهت تحقق این هدف همراهی نمایند. 
 
رئیس جمعیت هلال‌احمر سراوان تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند کمک‌های غیر نقدی خود را به شعب جمعیت هلال‌احمر استان سیستان و بلوچستان تحویل داده و یا با واریز کمک‌های نقدی خود به شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۷۷۷۷۷۴ و یا شماره کارت ۶۲۱۹-۸۳۶۶-۹۵۷۰-۶۳۶۷ با شناسه حساب ۳۰۸۰۱۴۰۲۸۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۷۷۷۷۷۴۲۴۸۵۰ نزد بانک مرکزی به نام جمعیت هلال احمر و یا شماره گیری کد دستوری #۳*۱۱۲* در پویش هلال رحمت امسال مشارکت کنند.
 
انتهای خبر/
 
https://asrehamoon.ir/vdcdz50fsyt09n6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما