تاریخ انتشار :جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۴
 امام‌جمعه خاش گفت: امشب اولین شب قدر و شب ضربت خوردن حضرت علی است این شب متعلق به مولای متقیان است باید از ایشان توسل بجوییم.
شب قدر فرصت گره‌زدن خود به خداست
به پزارش پایگاه خبری عصرهامون به نقل از تفتان ما، حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا دهقان امام‌جمعه خاش با تسلیت فرارسیدن ایام شهادت حضرت علی بیان کرد: امشب شب ضربت خوردن مولای متقیان و اولین شب قدر است این شب فرصت گره‌زدن خود به خداست می‌توان گفت این شب‌ها متعلق به حضرت علی است و خوب است این شب‌ها به ایشان توسل جوییم و برای فرج دعا کنیم به‌خصوص در این دورانی که دنیا پر از جنایت‌کارانی شده است که به‌راحتی جان مظلومان را می‌گیرند.
 
 امام‌جمعه خاش تصریح کرد: جمعه آینده روز قدس است و باید در این روز انزجار و تنفر خود را از این رژیم منحوس کودک کش اعلام و حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین را ابراز کنیم و از جوامع بین‌المللی خواستار توقف جنگ شویم ایستادگی مردم فلسطین به اسلام عزت بخشید
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین دهقان خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی از سال ۵۷ با همراهی مردم و رهبری امام انقلاب روی کارآمد رهبری در گام دوم درباره انقلاب فرمودند انقلاب کار خود را از صفر شروع کرد ترکیب جمهوریت همراه با اسلامیت اولین درخشش انقلاب بود و علی‌رغم جنگ خانمان‌سوز هشت‌ساله باروحیه اسلامی خود در جهت پیشرفت کشور قدم برداشت.
 
وی تصریح کرد: شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم است و این به معنای همکاری‌کردن مردم در تولید است و همچنین مردم محصولات داخلی را خریداری کنند و این باعث پیشرفت داخلی کشور و افزایش کیفیت کالاهای داخلی می‌شود و این در راستای مبارزه با تحریم‌های ظالمانه است.

امام‌جمعه خاش یادآور شد: ما در هفته گذشته در حوزه شهر خاش شاهد حادثه دلخراش و ناامنی بودیم که به حیثیت شهر و امنیت منطقه ما لطمه وارد می‌کند دزدان مسلح و شروری که مسیرها و راه‌های اصلی از سمت چابهار تا مرکز استان را ناامن می‌کنند و شرورانه یکی از کادر نیروی گشت انتظامی و کودکی به همراه دو فرد از اعضای خانوادهٔ وی را به شهادت رساندند از شورای تأمین شهر و استان خواستاریم تا با جدیت به دنبال بازداشت این دزدان خبیث باشند و از مردم درخواست همکاری را داریم.
 
 حجت‌الاسلام‌والمسلمین دهقان افزود: در شب قدر به نماز و دعا بپردازیم چرا که انجام عمل صالح در شب قدر بهتر از انجام آن در هزار شب است کسی نیست که در شب قدر آمرزیده نشود.
 
وی اذعان کرد: نهج‌البلاغه به معنای راه بلاغت و روش سخن نیکو گفتن است نهج‌البلاغه راه‌های درست حکومت‌داری را نیز در خود جای‌داده است عامل بزرگ‌ترین مشکلات دوران حکومت حضرت علی خواص بودند امروز نیز عامل برخی مشکلات در کشور خواص با سکوتشان و یا جهت‌گیری نادرست آنهاست.
 
 امام‌جمعه خاش بیان کرد: پیامبر به مردم سفارش می‌کرد از حضرت علی پیروی و محبت او را در دل جای دهد، پیامبر سوگند یاد می‌کند که کسی نماز و روزه به‌جای آورد سودی به دست نمی‌آورد مگر با دوست‌داشتن علی. مردم اگر اطاعت از حضرت علی را اولویت خود قرار می‌دادند می‌توانستند در دودنیا رستگار شوند؛ اما با شبهه‌افکنی‌ها در مقابل حضرت علی ایستادند.

انتهای خبر/
 
 
  https://asrehamoon.ir/vdcjyaevhuqemhz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما