تاریخ انتشار :پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۳
مدیر حرکت‌های جهادی ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان مطرح کرد:

گروه‌های جهادی در میدان خدمت به مردم در بارندگی‌های زاهدان

مدیر حرکت‌های جهادی ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان گفت: باتوجه‌به بارندگی‌های اخیر در سطح سیستان و بلوچستان به‌خصوص شروع بارندگی از روز گذشته در زاهدان گروه‌های جهادی درحال‌خدمت رسانی به مردم آسیب‌دیده هستند.
گروه‌های جهادی در میدان خدمت به مردم در بارندگی‌های زاهدان
به گزارش پایگلاه خبری «عصرهامون»، حجت‌الاسلام مهدی کوچکزایی در گفتگو با خبرنگار زاهدنیوز بیان کرد: باتوجه‌به بارندگی‌های اخیر در سطح سیستان و بلوچستان به‌خصوص شروع بارندگی از روز گذشته در زاهدان و شدت‌گرفتن آن در روز جاری بسیاری از نقاط حادثه‌خیز در حاشیه شهر شناسایی شد.

وی ادامه داد: در حاشیه شهرها برخی از منازل که به دلیل سازه‌های غیراستاندارد و بعضاً به دلیل عدم زیرساخت‌های مناسب هر ساله در هنگام بارندگی دچار مشکلاتی مانند خرابی می‌شوند همچنین آب‌گرفتگی معابر را در این نقاط شاهد هستیم.

 مدیر حرکت‌های جهادی تصریح کرد: ستاد مدیریت بحران در مجموعه سپاه زاهدان با مدیریت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان، فرماندار و شهرداری‌ها شکل‌گرفته است تا گروه‌های جهادی در کنار دستگاه‌ها و سازمان‌ها و ارگان‌های دیگر بتوانند خدماتی را ارائه دهند و مشکلاتی که در این بارندگی رخ‌داده است را مرتفع کنند.

وی افزود: از مشکلات اساسی مردم در این بارندگی گرفتگی معابر است که به‌وسیله دستگاه‌ها و ماشین‌آلات شهرداری، مجموعه آب و فاضلاب و مجموعه هلال‌احمر پای‌کار آمدند تا این مشکل را برطرف کنند.

کوچکزایی تشریح کرد: ۵ هزار پلاستیک در مناطق کریم‌آباد، شیرآباد، رسالت، بابایان و بهشتی برای خانه‌هایی که سقف آنان مشکل دارد داده شد همچنین نفت سفید به خانوارهایی که مشکل گازرسانی دارند و از نعمت گاز بی‌بهره هستند توزیع شد.
 
وی ادامه داد: تعدادی کفکش و لجن‌کش از سمت سپاه زاهدان و شهرداری به گروه‌های جهادی برای خروج آب از منازلی که دچار آب‌گرفتگی شدند و چند هزار کیسه شن نیز جلوگیری از ورود آب به منازل اهدا شد.

 مدیر حرکت‌های جهادی اذعان کرد: همچنین تعدادی آرد به خانواده‌هایی که به دلیل مسدودیت مسیرها به نانوایی دسترسی نداشتند توزیع شد، چندین هزار طبخ غذا در چندین نقطه شهر توسط سپاه زاهدان و گروه‌های جهادی انجام شده است و هنوز نیز ادامه دارد تعدادی از خیرین نیز پای‌کار آمدند.

وی افزود: در این بارندگی، آماده و پای‌کار هستیم و آنچه که در توان خود داریم ارائه می‌کنیم همه ارگان‌ها آنچه که در توان دارند در کنار هم برای رفع مشکل و دغدغه تا رفع آن به مردم ارائه می‌کنند.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcepv8zejh8pwi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما