تاریخ انتشار :پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۷
 فرماندار نیک‌شهر گفت: ۲ نفر در منطقه عشایری هنزم و زیردان این شهرستان گرفتار سیلاب شدند که پیکر بی‌جان آنها توسط نیروهای مردمی پیدا شد.
 سیلاب جان ۲ نفر را در نیک‌شهر گرفت
به گزارش پایگاه خبری «عصرهامون» به نقل از فرمانداری نیک‌شهر، مجیب حسنی با تشریح آخرین وضعیت بارندگی در نیک‌شهر بیان کرد: پس از گذشت ۴۸ ساعت از سیلاب، راه دسترسی ۱۰۰ روستا در این شهرستان همچنان بسته است.
 
 وی ادامه داد: به دلیل مسدود بودن راه‌های روستایی و سخت‌گذر بودن محورهای ارتباطی، امدادرسانی در برخی از روستاها با بالگرد انجام می‌شود.
 
 فرماندار نیک‌شهر تصریح کرد: سیلاب در چندین نقطه از شهرستان به خطوط مخابراتی و خطوط انتقال برق آسیب وارد کرد که در حال حاضر بخش‌های بنت و ۱۸ روستای دهستان چاهان در خاموشی کامل و فاقد شبکه مخابراتی هستند.
 
 وی گفت: به دلیل حجم بالای خسارت‌ها در حوزه راه، برق و مخابرات، امدادرسانی به روستاها با مشکل مواجه شده و در کانون‌های بحرانی امدادرسانی با بالگرد انجام می‌شود.
 
 حسنی در ادامه از تهدید سیلاب برای بیش از ۳۰ روستا خبر داد و اظهار کرد: سیل‌بند حفاظتی ۱۰ روستا در نیک‌شهر تخریب شده است و با تشدید بارش‌ها و ورود سامانه‌های بارشی جدید وضعیت این مناطق بحرانی خواهد شد.
 
 انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcjaoevouqem8z.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما