تاریخ انتشار :چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۴۵
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: طبق گفته برخی از بازیکنان پرسپولیس رویانیان فقط 10 درصد قرارداد بازیکنان را به آنها پرداخت کرده در صورتی که من بیش از این مبالغ را به بازیکنانم داده‌ام.
من بیشتر از مدیرعامل پرسپولیس به بازیکنان پول داده‌ام/ از رویانیان تند و تیزترم
من بیشتر از مدیرعامل پرسپولیس به بازیکنان پول داده‌ام/ از رویانیان تند و تیزترم
به گزارش عصر هامون، اظهار داشت: استقلال بهترین بازیکنان ایران از جمله جواد نکونام، خسرو حیدری، پژمان منتظری و آندرانیک تیموریان را در اختیار دارد و با وجود چنین بازیکنانی خیلی نیاز به جذب بازیکنان جدید نداشتیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در ادامه افزود: هم اکنون سه بازیکن جذب کرده‌ایم که جزو بهترین بازیکنان لیگ برتر هستند به همین دلیل تیم کامل شده است.

وی در خصوص مشکلات مالی باشگاه بیان داشت: کدام تیم است که مشکل مالی ندارد الان همه‌‌ی تیم‌ها مشکلات مالی دارند ما هم مانند سایر تیم‌ها هستیم و در صدد حل آنها هستیم.

فتح‌الله‌زاده تصریح کرد: جلال حسینی در مصاحبه‌ای عنوان کرده رویانیان فقط ۱۰ درصد قرارداد را به آن‌ها پرداخت کرده است اما من بیش از ۱۰ درصد قرارداد را به بازیکنانمان داده‌ام.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص برگزاری بازی خداحافظی برای فرهاد مجیدی عنوان کرد: بازی خداحافظی بزرگی را برای فرهاد مجیدی برگزار خواهیم کرد آن‌هم با یک تیم قرمز بزرگ، چرا که می‌خواهیم تیم قرمز را شکست دهیم زیرا جذابیت بازی با قرمزها بیشتر است.

فتح‌الله‌زاده در خصوص اظهارات رویانیان در مورد وی گفت: بهتر است رویانیان خود در درون دروازه بایستد چراکه کل دروازه را می‌گیرد و من در فوروارد بازی می‌کنم چون تیز و تند هستم.

انتهای پیام/۵۰۸۲ https://www.asrehamoon.ir/vdcamwny.49nm015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما