تاریخ انتشار :شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۳
سرمربی تیم ملی تکواندوی نوجوانان با تاکید بر استفاده از یک کادر فنی برای دو تیم ملی نوجوانان گفت: در صورت فراهم آمدن شرایط در رقابت های سوئد و آلمان شرکت می کنیم.
زوار: فقط یک کادر فنی برای تیم ملی داریم
زوار: فقط یک کادر فنی برای تیم ملی داریم
به گزارش عصر هامون،در مورد انتخاب دستیارانش در تیم ملی عنوان کرد: فعلا وحید عبدالهی به عنوان یکی از مربیان تیم ملی نوجوانان معرفی شده و قرار است از بین گزینه هایی که به فدراسیون پیشنهاد داده ام، ۲ مربی دیگر هم به کادر فنی تیم ملی نوجوانان اضافه شود.

وی افزود: این مربیان از بین نفراتی که بیشترین تعداد بازیکن را در اردوی تیم ملی داشته اند و افرادی که شرایط لازم را برای حضور در کادر فنی تیم ملی را دارند انتخاب می شوند و در این بین نیز اولویت با تجربه مربیان است.

سرمربی تیم ملی تکواندوی نوجوانان با اشاره به آغاز اردوی تیم ملی برای دو رقابت مهم در ماه های آتی، تصریح کرد: ۲ مسابقه بزرگ و حساس جهانی و انتخابی المپیک نانجینگ چین را پیش رو داریم و به همین دلیل نیاز به مربیانی داریم که برای تیم ملی موثر باشند و بتوانند کمک کنند.

دو تیم با یک سرمربی

زوار در پاسخ به این سوال که مانند سال های اخیر تیم ملی نوجوانان با ۲ تیم و ۲ کادر فنی مجزا راهی مسابقات جهانی و انتخابی المپیک می شود، گفت: ۲ تیم ملی نوجوانان داریم اما این تیم ها با هدایت یک کادر فنی راهی رقابت های جهانی و انتخابی المپیک می شوند.

تغییر زمان مسابقات انتخابی و جهانی

وی با اشاره به تغییر تاریخ برگزاری رقابت های جهانی و انتخابی المپیک نوجوانان افزود: مسابقات قرار بود از سوم فروردین سال ۹۳ در چین تایپه آغاز شود اما به درخواست میزبان، مسابقات چهار زودتر آغاز می شود بنابراین ۲۹ اسفند رقابت های انتخابی المپیک برگزار می شود و پس از یک روز استراحت، دهمین دوره رقابت های جهانی نوجوانان در همان چین تایپه را خواهیم داشت.

تمرین در آزادی نامناسب بود

سرمربی تیم ملی تکواندوی نوجوانان با بیان اینکه رقابت ها در چین تایپه شرایط مسابقات جهانی مکزیک را دارد، یادآور شد: تمام سعی ما این بود تا اردوهای تیم ملی را از ابتدای این ماه برپا کنیم اما با توجه به تداخل با رقابت های کشوری تصمیم گرفتیم تا این اردوها را به بعد از برگزاری این پیکارها و نیز دومین مرحله مسابقات انتخابی تیم ملی موکول کنیم تا از بازیکنان خروجی این ۲ مسابقه برای تیم ملی استفاده کنیم.

وی افزود: اردوی تیم ملی نوجوانان از بیستم آذر در مرکز جهانی تهران و با دعوت از ۳۲ تکواندوکار آغاز شده است. محل مناسبی با توجه به سفر تیم ملی بزرگسالان به رقابت های انتخابی المپیک در منچستر، در اختیار نوجوانان قرار گرفته که مشکلات سردی هوا در مجموعه ورزشی آزادی تهران را نداشته باشیم. با اینکه خوابگاه خوبی در آزادی داشتیم اما محل مناسبی برای تمرین در این مجموعه در اختیار ما نبود.

باز هم انتخابی داریم

وی با اشاره به مرحله سوم انتخابی های تیم ملی گفت: تا حدود ۲۵ روز دیگر یک مرحله انتخابی داریم و برخی نفرات خط می خورند. طبق برنامه تا رقابت های جهانی و انتخابی المپیک سه انتخابی رسمی داریم و در بین اردوها هم انتخابی های درون اردویی نیز برگزار می شود. شاید در طول اردوها بازیکنی به هر دلیلی نتواند ادامه دهد بنابراین این انتخابی ها را برای فیلتر بازیکنان داریم.

زوار در مورد برنامه های آماده سازی تیم ملی تاکید کرد: ۲ برنامه تدارکاتی برای نوجوانان پیش بینی کرده ایم که در صورت فراهم شدن شرایط مالی فدراسیون در رقابت های اوپن سوئد در دهه سوم بهمن و در پیکارهای جرمن اوپن هامبورگ اوایل اسفند شرکت خواهیم کرد.

تمرین با هوگوهای الکترونیکی

وی با بیان اینکه رقابت های انتخابی تیم ملی با وجود تعداد بالای مسابقات با هوگوهای الکترونیکی برگزار شد، ادامه داد: شرایط تمرین با هوگوهای الکترونیکی را داریم اما در همه اوقات با این هوگوها تمرین نمی کنیم. با حمایت فدراسیون روند انتخابی ها با هوگوهای الکترونیکی خوب بود و به برنامه های کادر فنی هم کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/۵۰۸۲ https://www.asrehamoon.ir/vdcbz8ba.rhb0apiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما