تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۰۰
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: دستور رییس جمهور در خصوص مقابله با ویژه خواری باید از نزدیکان به منابع قدرت آغاز شود.
طرح مقابله با ویژه خواری از آقازاده ها و وابستگان به منابع قدرت آغاز شود
طرح مقابله با ویژه خواری از آقازاده ها و وابستگان به منابع قدرت آغاز شود
حسینعلی شهریاری با ابراز خرسندی از حکم رییس جمهور به اسحاق جهانگیری در خصوص مبارزه با ویژه خواری در گفت و گو با عصر هامون اظهار داشت: مسئله مبارزه با مفاسد اقتصادی از دولت قبل آغاز شد و احمدی نژاد گفته بود که اسامی افرادی که فساد مالی انجام داده اند را اعلام می کند ولی ما شاهد بودیم که هیچ اسامی در زمان رئیس جمهور قبل اعلام نشد.
شهریاری ضمن اشاره به این موضوع که رانت خواری ها و فساد های مالی یکی از مشکلاتی است که از اول انقلاب وجود داشته است، گفت : بر اساس این رانت خواری ها برخی افراد یک شبه میلیاردر شده اند در حالی که عده ای شبها گرسنه سر بر بالین می گذارند.
وی ادامه داد: در دولت قبل قوه قضائیه گفته بود اسامی افرادی که فساد مالی انجام داده اند را پیدا می کند در حالی که شاهد بودیم قوه قضائیه علی رغم کارهای کوچکی که انجام دادند پس از گذشت سه سال در عمل ندیدیم که با افرادی که در حال حاضر پرونده اقتصادی مالی دارند برخورد جدی نماید و متاسفانه زمان زیادی صرف دادگاه هایی که تشکیل می شود، شده است.
رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تاکید کرد: اعتقاد بنده این است که افرادی که یک شبه میلیاردر می شوند وابسته به منابع قدرت در کشور هستند و همان منابع قدرت نمی گذارند که تکلیف این پرونده ها روشن شود و باید دستور رییس جمهور در خصوص برخورد با ویژه خواری با اولویت این طیف صورت گیرد.
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بلاتکلیفی پرونده های فساد مالی سبب بی اعتمادی مردم می شود و باعث می شود جامعه از نظر روانی تحت فشار قرار بگیرد و احساس نا امنی بوجود آید که چرا افرادی که دچار فساد مالی می شوند هیچ اتفاقی برای آنها نمی افتد و تعداد آنها کم نمی شود لذا باید یک عمل جدی انجام شود.
وی گفت : علی رغم بیانات رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری در خصوص مبارزه با رانت خواری ها ولی متاسفانه شاهد هستیم که مسئولین به وظایف خود به طور جدی عمل نمی کنند و تنها بهانه یشان این است که حکم دادگاه باید اعلام شود لذا با توجه به طولانی شدن دادگاه ها باید زمان مشخصی را برای اعلام این دادگاه ها مشخص کنیم تا ذهن جامعه درگیر نشود.
وی ادامه داد: چند روز پیش فردی به نام بابک زنجانی به حکم قوه قضائیه بازداشت شد که امیدواریم واقعا مسئولین توجه جدی  به این موضوع نمایند.
وی ضمن خرسندی از دستوری که اقای روحانی در خصوص مقابله با ویژه خواری داده اند گفت: امیدواریم که سرنوشت دستور اقای روحانی به سرنوشت دستوراتی که مسئولین دولت های قبلی داده اند دچار نشود و در حد شعار بر روی کاغذ باقی نماند تا سبب بدبینی مردم به مسئولین نظام نشود و امیدواریم این طرح از آقا زاده ها و نزدیکان به منابع قدرت آغاز شود.
انتهای پیام/9031 https://www.asrehamoon.ir/vdcbwzba.rhb0zpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما

واقعا بايد با همه رانت خوران مبارزه شود اقاي شهرياري شما هم بايد به شبهات در خصوص كارهايتان خصوصا خريدو فروش دام به مردم پاسخ دهيد.
مجید خان دلبندت را چی کار میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ً!!!!!!!!!!!!!!!! این حرفا که خریدار ندارد