تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۷
امام جمعه موقت شهرستان چابهار گفت:22 بهمن یادآور پیروزی نور بر تاریکی یادآور پیروزی حق بر باطل یادآور این است که هر کجا ایمان بوده بر کفر و بر شیطان پیروز شده است.
انقلاب ما موجب از بین رفتن پرده های ظلمت و تاریکی شد
انقلاب ما موجب از بین رفتن پرده های ظلمت و تاریکی شد
به گزارش عصر هامون به نقل از چهاربهاران، حجه السلام والمسلمین قاسمی زاده  اظهار داشت : مردم ما هر سال دهه فجر را گرامی می دارند بخاطر باور و اعتقادشان است به این که حق پیروز است و حق هیچ وقت شکست نمی خورد ولا اینکه صحنه ای به صحنه عاشورا هم ختم شود و همه اصحاب امام حسین (ع) و خود شخص امام حسین (ع) هم به شهادت برسد ولی باز هم حق پیروز است.

وی افزود : آنچه که ماندگار بوده حق است و آنچه که در آینده هم بشریت را به سمت عدالت می برد حق است و پیروزی اهل ایمان بر اهل باطل است و انشاءالله با ظهور حضرت ولی عصر (عج) این مقول به کمال و رشد خواهد رسید .

وی اشاره به جمله معروف حضرت امام خمینی (ره) که می فرمایند: رابطه ما با امریکا رابطه گرگ ومیش است زمانی رابطه ایران با امریکا اصلاح میشود که این گرگ ماهیت گرگ بودن خودش را از دست بدهد تا زمانی که گرگ ماهیت گرگ بودن دارد نمی توان با او رابطه برقرار کرد چون که او ماهیتش قابل تغییر نیست بله اگر زمانی استکبار ماهیت استکباری خودش را ماهیت زنندگی خودش را از دست داد آن زمان می توان به لحاظ قانونی جای برقراری رابطه را دارد .

امام جمعه موقت شهرستان چابهار بیان کرد : مردم این منطقه مردمی هستند که در سالهای اخیر نشان دادند دلهایشان با نظام و انقلاب است و حضورشان در صحنه های سیاسی هم ماهیت همین موضوع و تاکید کننده آن است یقیناً امسال هم مردم این منطقه در راهپیمای ۲۲بهمن در دهه فجر با حضور پر شور و آگاهانه خواهند داشت و راهپیمایی های۲۲بهمن سالهای گذشته هم که در این استان واین شهر برگذار شده موعید همین معناست که بدنه وعامه مردم با نظام و انقلاب هستند.

حجه السلام قاسم زاده خاطر نشان کرد : به برکت و جود حضرت امام (ره) و امروز مقام معظم رهبری ما همه بحرانهایی که دشمن در طی این ۳۵سال پشت سر گذاشتیم و از این به بعد هم همین است تا زمانی که که نعمت ولایت فقیه است این انقلاب پیروز است و از همه بحرانها خواهد گذشت و با موفقیت هم خواهد گذشت .

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdceen8e.jh8vei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما