تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۱۱
رئیس دانشگاه پیام نور چابهار گفت: پس از گذشت ۲۵۰۰سال زخمی که رژیمهای شاهنشاهی بر کشور ایران تحمیل کردند نور انقلاب از پشت ابرهای تیره بر چهره ایران تابید و چشم مردم ایران به انقلاب اسلامی روشن گردید.
۲۲بهمن ابرهای غبارآلود ظلم را از چهره کشور زدود
۲۲بهمن ابرهای غبارآلود ظلم را از چهره کشور زدود
به گزارش عصر هامون به نقل از چهاربهاران، مرتضی پورملایی اظهار داشت : جهانی که زیر سلطه غرب با شعار جهانی شدن به سمتی می رفت که همه کشورهارا وابسته به خود کند ولی حضرت امام (ره) با شعار استقلال و الگوسازی اسلام ناب محمدی به مقابله با این جریان ضد اسلامی پرداخت.

وی با اشاره اندیشمندان بزرگ که انقلاب را بزرگترین رویداد قرن بیستم نامیدند افزود: دلیل این امر این بود که انقلاب اسلامی معادلات سیاسی دنیا را بر هم زد.

پورملایی بیان کرد : انقلاب جمهوری اسلامی ایران ویژگی های خاص خود دارد و به هیچ وجه قابل مقایسه با انقلاب های دیگر نیست چرا که ملت شریف ایران دست به انقلاب زدند واستکباربه خاطر سلطنت طلبی و دنیا طلبی و ترویج دنیا طلبی و هوای نفس خویش جهان را به دو بلوک شرغ و غرب تقسیم کرده بودند .

وی خاطر نشان کرد : مردم شریف به رهبری امام یکپارچه جلوی این قدرت طلبی و دنیا خواهی استکبار جهانیان برای حفظ ارزش های انسانی الهی انسانی و عدالت محوری و حق محوری ایستاد و در این راستا هزینه های زیادی رو هم پرداخت میلیون ها شهید و جانباز و اسیر حاصل آن بود تا به قول حضرت امام انقلاب ما پیروز شد.

انتهای پیام /۹۰۳۱ https://www.asrehamoon.ir/vdcgwn9t.ak97u4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما