تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۲
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه به نظر ما زمزمه فتنه به گوش می‌رسد گفت: خطری که برای خبرگان و مجلس شورای اسلامی تدارک دیده شده است را باید با پیروی از مراجع تقلید و روحانیت شیعه خنثی کرد.
زمزمه فتنه به گوش می‌رسد/خطری خبرگان و مجلس شورای اسلامی را تهدید می کند
زمزمه فتنه به گوش می‌رسد/خطری خبرگان و مجلس شورای اسلامی را تهدید می کند
به گزارش سرويس سياسي عصر هامون، محمد نبی حبیبی صبح امروز در دیدار با آیت‌الله سعیدی امام جمعه قم اظهار کرد: رژیم پهلوی با مأموریت دین‌ستیزی بر سر کار آمد و پس از رحلت مرحوم آیت‌الله بروجردی احساس کرد میدان خالی از مرجعیت شده و فرصت برای دین‌ستیزی آنها فراهم‌تر شده است.

وی افزود: امام راحل در آن زمان سخنرانی بسیار شیوایی داشتند و خطاب به شاه فرمودند «شما خیال کرده‌اید بروجردی مرد و اسلام هم مرد؟ آیا شما گمان کردید بروجردی اسلام را ساخته است؟ اسلام است که بروجردی‌ها را می‌سازد.»

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه رژیم پهلوی برای پیروزی سعی داشت هر نوع صدای اعتراض داخلی را سرکوب کند گفت: با این حال همین رژیم چنان نوکری‌هایی برای غرب می‌کرد که اگر کسی دین هم نداشته باشد راضی به آنها نمی‌شود.

وی ادامه داد: 40 هزار کارشناس آمریکایی در زمان شاه در ایران فعالیت می‌کردند و همه امور را در اختیار گرفته بودند.

حبیبی با اشاره به لایحه کاپیتولاسیون مبنی بر عدم اجازه محاکمه مستشاران آمریکایی در ایران عنوان داشت: آنها حتی به ازای کار در ایران از سوی حکومت ایران حق توحش دریافت می‌کردند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی به قتل عام مردمی در 15 خرداد سال 42 اشاره کرد و افزود: مردمی در این روز به شهادت رسیدند که در اعتراض به دستگیری مرجعیت وارد میدان شده بودند و رژیم هم پس از این کشتار جری‌تر شد.

وی اضافه کرد: در آن زمان تصمیم گرفته شد که چند نفر از سران رژیم شاه به خاک بیفتند تا جو رعب و وحشت تمام شود که این رهنمود از سوی شهید مطهری عنوان شد؛ با استفتاء از آیت‌الله میلانی اجازه شرعی برای اقدام مسلحانه هم اخذ شد و در نخستین روز بهمن 43 و طی عملیات بهمن، حسنعلی منصور به سزای اعمالش رسید.

حبیبی به انگیزه‌های شهدای 26 خرداد برای شکستن سکوت اهریمنی آن دوران اشاره کرد و گفت: شهید بخارایی عنوان کرده بود که چون از گلوی پلید حسنعلی منصور به مرجعیت توهین شده بود همان گلو را مورد اصابت گلوله قرار دادند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه موتلفه اسلامی طی سال‌های پس از آن ثابت کرده که همواره پیرو مراجع تقلید بوده است خاطرنشان کرد: شهدای 26 خرداد کار خود را با اعتقاد راسخ به دین اسلام انجام دادند.

وی افزود: دشمنان همواره تبلیغات خود را در چارچوب براندازی نظام اسلامی سامان‌دهی می‌کنند و در این راستا 3 هزار کانال ماهواره‌ای را تدارک دیده‌اند البته رفتار برخی مسئولان فرهنگی ما هم در این میان تعجب‌آور است؛ چگونه است که استانداردهای مواد غذایی مهمتر از مواد فکری و فرهنگی شده است؟

حبیبی با بیان اینکه جریان تکفیری هم دنیای اسلام را تهدید می‌کند گفت: کسر بودجه دولت در داخل هم سبب گرانی و تورم شده که جزو دغدغه‌های موتلفه نیز هست و به نظر ما می‌توان از برخی مسائل اجتناب کرد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی عنوان داشت: به نظر ما زمزمه فتنه به گوش می‌رسد و این مسئله تمام نشده است و باید فکری به حال آن کرد.

وی به انتخابات آینده خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: خطری که برای خبرگان و مجلس شورای اسلامی تدارک دیده شده است را باید با پیروی از مراجع تقلید و روحانیت شیعه خنثی کرد.

انتهای پیام/ 4030 https://www.asrehamoon.ir/vdccx0qp.2bq0x8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما