تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۰
امام جمعه اهل سنت سرباز گفت: جنگ هایی که در سراسر جهان به اسم اسلام دارد شکل می گیرد به هیچ وجه اسلامی نیست.
جنگهای جهان اسلام به هیچ وجه اسلامی نیست/علمای اهل سنت دنباله رو رهبری باشند
جنگهای جهان اسلام به هیچ وجه اسلامی نیست/علمای اهل سنت دنباله رو رهبری باشند
مولوی شیردل حسین زهی ضمن محکوم کردن اقدامات وحشیانه گروهک داعش در عراق در گفت و گو با خبرنگار سیاسی عصر هامون با اشاره به جنگ های داخلی میان ملت‌ها اظهار داشت: امروزه جنگ هایی در سراسر جهان به اسم اسلام شکل گرفته است که به هیچ وجه اسلامی نبوده و تنها عده ای جاهل و خود فروخته که حتی به مسائل شرعی آگاه نیستند دست به چنین اقداماتی می زنند.
وی با اشاره به اینکه اسلام هرگز آغازگر جنگ نبوده افزود: زمانی دستور جهاد از سوی رهبران اسلامی صادر می شد که منافع مسلمانان در خطر بوده که این نیز امری طبیعی است.
مولوی حسین زهی با اشاره به این که کشتار مسلمان به حکم قرآن حرام قطعی است ادامه داد: داعشی‌ها مزدور و حقوق بگیر اسرائیل و آمریکا هستند و از آنجایی که بسیاری از مردم جهان به دین اسلام روی می آورند با ایجاد جنگ های داخلی و نشان دادن این جنگ ها به نام مسلمانان سعی در خدشه دار کردن چهره اسلام دارند.
این مولوی اهل سنت در ادامه با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب اصلی‌ترین شیوه حل بحران عراق "واگذاری بحران و حل آن به مردم" بیان کرده‌اند؛ گفت: اگر مرجعیت و علمای اهل سنت همین راه حل های حکیمانه رهبر معظم انقلاب را دنبال کنند به زودی شاهد جشن پیروزی در عراق خواهیم بود.
انتهای پیام/9031 https://www.asrehamoon.ir/vdcipwaw.t1awz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما