تاریخ انتشار :دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۰۲
آزمون دکتری تخصصی در روز جمعه مورخ 93/11/10 در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود.
آزمون دکتری تخصصی۱۰ بهمن برگزار می‌شود
آزمون دکتری تخصصی۱۰ بهمن برگزار می‌شود
به گزارش سرويس اجتماعي عصر هامون، به نقل از روابط عمومی معاونت سنجش و پذیرش دکتر علوی فاضل معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: آزمون دکتری تخصصی در روز جمعه مورخ 93/11/10 در دو نوبت صبح و عصر برگزار خواهد شد.

علوی فاضل در مورد تعداد ثبت نام شوندگان در آزمون دکتری امسال گفت: ۱۱۰۹۶۴ نفر در ۲۱۵ رشته در آزمون دکتری تخصصی این دوره شرکت کرده‌اند که نسبت به سال گذشته ۵۶% رشد نشان می‌دهد.

معاون سنجش و پذیرش در ادامه افزود: آزمون دکتری امسال در ۱۱ حوزه امتحانی شامل: تبریز، اصفهان، تهران، مشهد، اهواز، زاهدان، شیراز، کرمان، رشت، ساری و کرمانشاه برگزار خواهد شد که در خصوص جزئیات آن متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: داوطلبان در نظر داشته باشند که در حوزه امتحانی‌ای که انتخاب کرده‌اند می‌بایست در جلسه آزمون حضور یابند و الزاماً انتخاب اول آن‌ها به معنای محل حوزه امتحانی محسوب نمی‌شود.

علوی فاضل در پایان گفت: داوطلبان در صورت مواجه شدن با هر سوال یا ابهامی می‌توانند به سایت www. azmoon. org مراجعه و با ورود به بخش پرسش و پاسخ سوالات خود را مطرح نمایند تا کار‌شناسان در اسرع وقت به آن‌ها پاسخ دهند.

انتهای پیام/4030 https://www.asrehamoon.ir/vdcgtz93.ak9wt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما