تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۴۴
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: برپایی این کاروان در جهت اینکه خیمه وحدت اسلامی گسرده‌تر شود، بسیار مؤثر خواهد بود.
حرکت "کاروان سرزمین برادری" افراطیون را به انزوا خواهد کشاند
حرکت "کاروان سرزمین برادری" افراطیون را به انزوا خواهد کشاند
به گزارش سرویس سیاسی عصر هامون، آیت الله عباسعلی سلیمانی در گفت و گو با زاهدانه، گفت: ملت ایران از لحاظ وحدت مشکلی با هم ندارند زیرا از یک نظام ولایی برخورداریم و فرامین ولی امر برای ما حجت بالغه حق است.
وی تصریح کرد: امام امت می‌فرماید سنی و شیعه برادران یکدیگر هستند و رهبر معظم انقلاب بر وحدت بر مبنای تفاهم و مشترکات دینی تأکید می‌کنند؛ این سخنان دست‌مایه‌های گران‌سنگی برای شیعیان پیرو ولایت است..
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: حرکت "کاروان سرزمین برادری" در جهت اینکه برادران اهل سنت ما نیز بیشتر به خیمه وسیع وحدت اسلامی بپیوندند، بسیار مؤثر خواهد بود.
وی ادامه داد: این کاروان می‌تواند اعتماد عزیزان اهل‌سنت را به انقلاب بیشتر کند؛ به حمد الهی بخش زیادی از آنها دارای این اطمینان خاطر هستند اما گاهی بعضی از اهل سنت و اهل تشیع شاید بخواهند روحیه افراطی خود را نشان دهند؛ بنابراین برپایی چنین کاروانی در بهبود شرایط مذهبی کشور نقش بسزایی دارد و افراطیون را به انزوا خواهد کشاند.
انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcftjdv.w6dtvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما