تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۴
آیین تودیع و معارفه فرماندار نیمروز با حضور علی اوسط هاشمی استاندار سیستان وبلوچستان و مسئولین در گلزارشهدای حضرت رسول اکرم (ص) برگزار شد.
آیین تودیع و معارفه فرماندار نیمروز برگزار شد+تصاویر
آیین تودیع و معارفه فرماندار نیمروز برگزار شد+تصاویر
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از خبرنیمروز، طی مراسمی در گلزارشهدای نیمروز با حضور استاندار و جمعی از مسئولین محمدحسن دهمرده بعنوان فرماندار نیمروز معرفی شد.
گفتنی است از زحمات تقی طاهری فرماندار سابق نیمروز قدردانی شد.
در ادامه حجت السلام والمسلمین محمدراشکی امام جمعه نیمروز ضمن تشکر از عنایت ویژه استاندار به این شهرستان و اجرای طرح لوله کشی ۴۶هزار هکتاری بیان داشت: این شهرستان بدیل عقبه آب بودن باید طرح لوله کشی از این شهرستان شروع شود تا مشکلات مردم در خصوص آب حل شود زیرا خسارات بالایی به این بخش وارد می کند و همچنین مسیر زابل به نیمروز توسعه پیدا کند.
محمدحسن دهمرده به طرح آبیاری با لوله اشاره داشت و تصریح کرد: ما باید راندمان کاری را در این منطقه بالا ببریم و برنامه ریزی کنیم و کار لوله گذاری را شروع کنیم.
وی بیان کرد: حجم وسیعی از دریاچه هامون در این شهرستان است و اکثر مردم درآمدشان از این دریاچه بدست می آورند.
دهمرده خاطرنشان کرد: برای دریاچه هامون برنامه مدونی دارم و هر کاری که بخواهم در حوزه شهرستان انجام بدهم با مشورت مردم انجام می دهم و بند آب، بند ریگ و بند مفسدان رابرای این شهرستان خواهم زد.
فرماندار نیمروز افزود: وضعیت اشتغال مردم را سعی میکنم با کمک استاندار و مشارکت مردمی با راه اندازی کارخانه لوله سازی حل کنم.
وی ادامه داد: پس از استقلال تمامی ادارات برای این شهرستان، این شهرستان را به قطب تولید فرش دستبافت تبدیل می کنم.
انتهای پیام/4382 https://www.asrehamoon.ir/vdcc4xqe.2bqox8laa2.html
منبع : خبرنیمروز
نام شما
آدرس ايميل شما