تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۵
دیدار نخست تیم های ایران و روسیه با برتری 3 - یک ملی پوشان کشورمان به پایان رسید. صحبت های مربیان و بازیکنان را درباره این دیدار بخوانید.
کواچ: برابر روسیه با سبکی کلاسیک بازی کردیم/ کولودینسکی: شکست در خانه سخت است
به گزارش سرویس ورزشی عصر هامون، دیدار نخست تیم های ایران و روسیه با برتری 3 بر 1 ملی پوشان کشورمان به پایان رسید. صحبت های مربیان و بازیکنان را درباره این دیدار بخوانید.

کواچ: برابر روسیه با سبکی کلاسیک بازی کردیم

 اسلوبودان کواچ بعد از دیدار نخست دو تیم ایران و روسیه در هفته پنجم لیگ جهانی افزود: ایران در مسابقه با روسیه با سبکی کلاسیک و بسیار خوب بازی کرد.

وی با بیان اینکه تغییراتی را که بعد از ست اول در زمین پیاده کردیم، موجب شد تا به بازی برگردیم، افزود: به خوبی از نقاط ضعف تیم ملی والیبال روسیه آگاه بودیم.

سرمربی تیم ملی والیبال گفت: در حال حاضر سعی می کنیم بیشترین امتیاز را از سرویس بگیریم. در این بازی سعی کردیم سد دفاعی قویتری بسازیم و بر حملات آشیف که ما را با مشکل روبرو می‌ساخت، فائق آمدیم.

وی تصریح کرد: دریافت‌های میرزاجانپور و میلاد عبادی پور در این مسابقه بسیار خوب بود. معروف هم خیلی خوب ظاهر شد. می‌توانم بگویم که از عملکرد روسیه نهایت بهره را در این مسابقه برده ایم.

کواچ تاکید کرد: بازی با روسیه تنها شانس ما برای کسب امتیاز در خارج از خانه است و برای رسیدن به فینال باید بیشتر تلاش کنیم.

تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه هفته پنجم لیگ جهانی موفق به شکست سه بر یک روسیه شد و فردا در دومین مسابقه به مصاف این تیم می رود.

کولودینسکی: شکست در خانه سخت است
 
 ایگور کولودینسکی بازیکن شماره 19 روسیه پس از شکست این تیم برابر ایران افزود: اظهار نظر در مورد این بازی سخت است.

وی تصریح کرد: شکست در 5 بازی پشت سر هم اسفناک است. ست اول را با وجود اشتباهات بردیم. از ست دوم اشتباهات ما بیشتر شد و تیم ایران توانست در ست چهارم، بازی را به سود خود به پایان برساند.

وی در ادامه با بیان اینکه معروف و برخی دیگر از بازیکنان ایران بسیار خوب بازی کردند، درباره عملکرد معروف گفت: او خیلی خوب بازی کرد. پاس های او بسیار سریع است. سرعت بالای معروف دریافت را مشکل می سازد.

تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه هفته پنجم لیگ جهانی موفق به شکست سه بر یک روسیه شد و فردا در دومین مسابقه به مصاف این تیم می رود.

بیتکو: باید آرامش خود را حفظ کنیم
 
 الکساندر بیتکو پس از شکست سه بر یک برابر ایران افزود: باختیم. همه بازی ها را باختیم. نمی دانم چه بگویم.

وی تصریح کرد: یک برد هم می توانست روحیه تیم ما را تقویت کند. راه یابی به فینال در این شرایط دشوار است. تیم ما با ترکیبی جدید بدون حضور موزرسکی و رامکین و سایرین وارد زمین شد .

ملی پوش والیبال روسیه در پاسخ به این سوال که چرا موزرسکی بازی نکرد؟ گفت: نمیدانم. فکر می‌کنم از ناحیه پا آسیب دیدگی داشته است. من نمیدانم. دکتر می داند. باید از او پرسید.
وی افزود: تا شروع جام جهانی که در اوایل ماه سپتامبر شروع خواهد شد، سعی خواهیم کرد خود را آماده کنیم تا بتوانیم تک تک بازی ها را ببریم .

بیتکو درباره دیدار فردای دو تیم ایران و روسیه نیز گفت: نمیدانم نتیجه چه خواهد شد. ولی به هر حال ما باید آرامش خودمان را حفظ کنیم و بازی‌های باقیمانده را خوب ارائه دهیم.

تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه هفته پنجم لیگ جهانی موفق به شکست سه بر یک روسیه شد و فردا در دومین مسابقه به مصاف این تیم می رود.

ورونوکف در نشست خبری شرکت نکرد
 
 آندری ورونوکف که از ناکامی شاگردانش بسیار ناراحت و عصبانی بود، بعد از پذیرش شکست به مدت 40 دقیقه در سالن مسابقه نشست و حاضر به حضور در نشست خبری نشد.
انتهای پیام/8399 https://www.asrehamoon.ir/vdciuuaq.t1a352bcct.html
منبع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان
نام شما
آدرس ايميل شما