تاریخ انتشار :شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۴۱
حجت الاسلام و المسلمین محمد باقری گفت: شعار مرگ بر آمریکا، شعاری دستوری و حکومتی نیست بلکه مرگ بر آمریکا شعاری برگرفته از اعقادات مسلمانان است.
دشمن از ولایت ناپذیری ملت ایران نا امید شده است / ایرانیان دستور العمل استکبار ستیزی را به جهانیان ابلاغ کردند
دشمن از ولایت ناپذیری ملت ایران نا امید شده است / ایرانیان دستور العمل استکبار ستیزی را به جهانیان ابلاغ کردند
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون؛ مدیر حوزه های علمیه استان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با سنت نیوز پیرامون حضور گسترده مردمی در راهپیمایی ۲۲بهمن اظهار داشت: ۲۲بهمن به عنوان یک نماد برای مبارزه برای استکبار جهانی در اذهان ملت شریف ایران حک شده است.

حجت الاسلام و المسلمین محمد باقری در ادامه بیان داشت: دشمنان انقلاب اسلامی ایران با توجه به حضور هر ساله مردمی در راهپیمایی ۲۲بهمن  ولایت ناپذیری  ملت بزرگ ایران ناامید شده اند.

وی با اشاره به جنبه های مختلف تاثیر گذاری یوم الله ۲۲بهمن بیان کرد: با بررسی جنبه های مختلف تاثیرگذاری ایام دهه فجر و خصوصا یوم الله ۲۲بهمن در می یابیم ملت ایران با حضور خود در عرصه ی داخلی تائید حکومت اسلامی و بیعت مجدد با ولایت فقیه را به جهانیان  می فهمانند.

 آیا در راهپیمایی۲۲بهمن شعار مرگ بر آمریکاحذف شدنی است؟

حجت الاسلام و المسلمین باقری افزود: حضور همه جانبه مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن برای دشمنان جمهوری اسلامی ایران نیز پیغام تبعیت ناپذیری ملت بزرگ و شریف ایران از استبداد و استکبار را ابلاغ می کند.

وی در پاسخ به پرسش آیا در راهپیمایی ۲۲بهمن شعار مرگ بر آمریکا حذف شدنی است؟گفت: شعار مرگ بر آمریکا، شعاری دستوری و حکومتی نیست بلکه مرگ بر آمریکا شعاری برگرفته از اعقادات مسلمانان است.

وی با بیان اینکه شعار مرگ بر آمریکا شعاری برگرفته از قرآن می باشد، اظهار داشت: در واقع شعار مرگ بر آمریکا شعار علیه استکبار، ظلم و طاغوت های زمان است که امروزه مصداق خود را در ایالات متحده آمریکا پیدا کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین باقری پیرامون اهمیت شعار مرگ بر آمریکا امسال بیان داشت: اهمیت شعار مرگ بر آمریکا ۲۲بهمن سال۱۳۹۴ همچون اهمیت این شعار در سال۱۳۵۷است زیرا هیچ گونه تغییری در رفتار و خلق و خوی استکباری ایالات متحده آمریکا به وجود نیامده است.

 انتهای پیام/4382

https://www.asrehamoon.ir/vdccssq4.2bqis8laa2.html
منبع : سنت نیوز
نام شما
آدرس ايميل شما