تاریخ انتشار :شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۹
امام جمعه زاهدان رکن اول انقلاب را باور ارزش‌ها عنوان کرد و گفت: انقلاب باور به اعتماد به نفس، باور به مردم سالاری دینی است که هر سال با انتخابات مردم سرنوشت خودشان را رقم بزنند.
روحیه انقلابی عالی‌ترین سرمایه است/ رکن اول انقلاب باور به ارزش‌هاست
به گزارش سرویس سیاسی عصرهامون به نقل از زاهدانه، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه که در مصلای قدس زاهدان برگزار شد از ماه رمضان بعنوان فرصت مناسبی برای طلب بخشش و مغفرت یاد کرد و گفت: هدف از روزه کسب و تحصیل تقوای الهی است یعنی انسان به عنوان یک موجود متعالی و برخوردار از آرمان‎های بلند انسانی نمی‎خواهد در سطح حیوانات متوقف باشد و طبیعی است که در انسان علاقه به نوشیدنی و خوردنی غوغا می‎کند اما انسان موجود تعالی طلب است و می‌خواهد به پرواز درآید و عروج پیدا کند و به جوار رحمت حق راه پیدا کند.

وی با بیان اینکه اعمال عبادی نردبان ترقی انسان محسوب می شود، افزود: انسان اگر بر تمایلات و شهوات نفسانی خود غلبه کند و خود را به دیار فرشتگان سوق دهد کاری بسیار ارزشمند است.

امام جمعه زاهدان در ادامه مطالبات جدی رهبر انقلاب را انقلابی بودن و انقلابی ماندن بیان کرد و گفت: واژه انقلاب در درون اسلام جایگاه قوی و پایگاه نیرومندی پیدا کرده است.

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی، انقلاب اعتقادی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی است که امروز به واژه‌ای آشنا برای همه مردم دنیا تبدیل شده است.

امام جمعه زاهدان رکن اول انقلاب را باور به ارزش‌ها عنوان کرد و افزود: نقلاب باور به اعتماد به نفس، باور به مردم سالاری دینی است که هر سال با انتخابات مردم سرنوشت خودشان را رقم بزنند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه باید درصد مشارکتمان را در جریان انقلاب افزایش دهیم، بیان کرد: انقلابی متوقف به زمان نیست، باید مردم انقلاب را بازسازی کنند، دیروز دفاع از حرم نبود امروز است، دیروز اقتصاد مقاومتی نبود امروز است، دیروز مسئله فتنه نبود امروز مقابله با فتنه است.

خطیب نماز جمعه زاهدان افزود: امروز دست مرموزی برای از بین بردن آثار الهی وجود دارد و تلاش دارد روحیه انقلابی را در هم بکوبد و ما باید مقابل این نگاه مرموزانه و گاه نا آگاهانه باید بایستیم.

آیت الله سلیمانی در پایان خاطر نشان کرد: روحیه انقلابی برای ما عالی‌ترین سرمایه است که باید در هر شرایط و مکانی حفظ شود زیرا خطر عظیمی برای ربودن اندیشه‎های انقلابی وجود دارد که باید هوشیار باشیم.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcc10q4.2bqp18laa2.html
منبع : پایگاه خبری زاهدانه
نام شما
آدرس ايميل شما