تاریخ انتشار :پنجشنبه ۸ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۳۹
۹ دی یادآور یک رویداد بزرگ است حماسه ای بزرگ در قبال فتنه ای بزرگ، بهانه ایجاد فتنه ۸۸ تقلب در انتخابات بود و آنچه در کف خیابان رخ داد ثابت کرد که تقلب فقط یک اسم رمز بود و آن زمان آنچه اغتشاش را رقم زد عدم تمکین به قانون بود همین کافی بود برای هرج و مرج نفوذ عوامل دشمن، دشمن هم که نفوذ کند نه اموال عمومی برایش مهم است و نه هنجارشکنی و توهین به مقدسات.
رابطه اغتشاش و تحریم
به گزارش عصرهامون، احمد ملاشاهی در یادداشتی نوشت: حماسه ۹ دی جلوی بزرگترین فتنه تاریخ معاصر ایران را گرفت انقلاب رنگی که در هر کشوری بجز ایران رخ داده آن کشور را ویرانه غرب کرده است.
 
حماسه ۹ دی کشور را نجات داد اما دشمن اغتشاشات صورت گرفته را بهانه کرد و به بهانه حمایت از مردم ایران، ایران را تحریم کرد!!
 
درواقع کسانی که در  حوادث ۸۸ به قانون تمکین نکردند خواسته و ناخواسته عامل تحریم ایران شدند و این گناه نابخشودنی عوامل فتنه ۸۸ است.
 
اگر آن موقع سران فتنه ۸۸ اشد مجازات می شدند بی شک نسخه ی اغتشاش در داخل و تحریم از بیرون دوباره روی ملت ایران پیاده نمی شد چیزی که در اغتشاشاش اخیر هم شاهد آن بودیم همین مدل و همین نسخه بود این بار هم بجای تمکین به قانون و بررسی قانونی پرونده فوت یک خانم با فراخوان های غیر قانونی و اغتشاش فرصت نفود، ترور و تخریب برای دشمن فراهم شد این بار هم دشمن بعد اعتشاش همان نسخه تحریم را در پیش گرفت.
 
اغتشاش چراغ سبز به دشمن و امیدوار سازی اهریمن و مقدمه تحریم است از این رو هرکه فراخوان تخریب دهد، هرکه تایید کند، هر که سکوت کند در قبال اغتشاش  و هرکه به دنبال  تخفیف مجازات عوامل اصلی اغتشاش باشد قطعا دست در دست تحریم کنندگان گذاشته است و مدل" اغتشاش در داخل و تحریم از خارج را" به ملت ایران تحمیل کرده است و چه خیانت و جنایتی بالاتر از این؟!
 
✍احمد ملاشاهی
  https://www.asrehamoon.ir/vdchkknzv23nm-d.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما