تاریخ انتشار :جمعه ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۱
امام جمعه زابل گفت: با توجه به ورود کم آب به منطقه سیستان و بدعهدی طالبان مسئولین نسبت به وضعیت پیگیری آب جدیت بیشتری داشته باشند.
مسئولین نسبت به آب سیستان پیگیری جدی‌تر داشته باشند
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون به نقل از اوشیدا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی عزیزی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه پس از سفارش به تقوای الهی بیان کرد: ماه رمضان آغوش خودش را باز می‌کند تا شما را در آغوش بگیرد وقتی شما را در آغوش گرفت حضرت حق به شما تفضلاتی خواهد داشت و حتی خواب و بیداری شما عبادت است.

 وی افزود: در ماه رمضان که ماه نزول قرآن است هر دلی می‌تواند ظرف نزول حقایق قرآن به‌اندازه خودش باشد.
 عزیزی ادامه داد: همان‌طور که مستحضر هستید مقداری آب وارد سیستان شده که اگر به نسبت حقابه حساب کنیم به سه درصد می‌رسد و این مقدار بسیار اندک نتیجه سیلی است که در چند روز گذشته وارد شد و در حال حاضر آب در سیستان فروکش کرده است و امید ما به سیل بعدی و تفضل خداوند است که وارد سیستان شود.

 امام‌جمعه زابل تأکید کرد: مسئولین امر نباید به آبی که وارد شده یا خواهد شد توجه نکنند؛ بلکه با سرعت و قدرت برنامه‌های تأمین آب منطقه سیستان را چه طرح اضطراری و دریای عمان باقدرت پیگیری کنند و مسئله ورود کمی آب به سیستان باعث تنبلی نشود.

 وی افزود: ما با کسانی مواجه هستیم که ۵۰ سال است بدعهدی می‌کنند و با ورود دستمال نباید این مسئله را فراموش کنیم و پیگیری حقابه و تأمین آب شرب با جدیت پیگیری شود چرا که متأسفانه برنامه‌های تأمین آب سیستان به‌کندی پیش می‌رود مسئولین نسبت به این مسئله عنایت ویژه داشته باشند.

 وی تصریح کرد: مسئولین نسبت به گذشته این مسئله را خیلی جدی‌تر دنبال کنند وظیفه مسئولین در قبال آب تکلیف دارید توکل ما یک طرف قصه است و شما هم وظیفه‌تان را دقیق و قوی انجام دهید.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین عزیزی ادامه داد: هنوز تب‌وتاب انتخابات و حواشی انتخابات در سیستان تمام نشده و گاهی موج و فرود دارد و من وظیفه دارم چند نکته را عرض کنم که انصافاً عزیزان در هیئت‌های اجرایی و نظارت زحمت بسیاری کشیدند و تلاش کردند تا باتقوا انجام دهند و ما هم معتقد هستیم که همین‌طور است.
 
وی خاطرنشان کرد: مسئولین و هیئت‌های نظارت و اجرایی نسبت به رأی مردم که حق‌الناس است صیانت داشته باشند چه نسبت به کسی که رأی بیشتری آورده است چه رأی کمتری دارد اگر به تخلفی رسیدید و آن تخلف را پیگیری نکردید شک نکنید فردای قیامت باید بایستید و احدی به فریادتان نمی‌رسد چرا که خود رأی حق‌الناس است.

انتهای خبر/
https://asrehamoon.ir/vdchmqnzk23n-qd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما