تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۱
حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری گفت: بسیج به دلیل اینکه قداستی به بلندای انقلاب اسلامی ایران دارد، ارزشمند است، آینه تمام نما برای جلوه گری کردن ارزش های انقلاب و یک مکتب است.
به گزارش عصرهامون؛ به نقل از شستون؛ جمعی از سبزپوشان انقلاب اسلامی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با امام جمعه سراوان دیدار کردند.
 
حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه سراوان در این دیدار با بیان اینکه پرداختن به بسیج در بین مردم با متولیان امر ترویج فرهنگ بسیجی متفاوت است، گفت: بسیج یک شجره طیبه از معجزه های انقلاب اسلامی است و یکی از بهترین تراوشات معجزه آسای ذهنی حضرت امام (ره) برای حفظ  و ترویج دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
 
وی افزود: بسیج به دلیل اینکه قداستی به بلندای انقلاب اسلامی ایران دارد، ارزشمند است، آینه تمام نما برای جلوه گری کردن ارزش های انقلاب و یک مکتب است.
 
امام جمعه سراوان با اشاره به اینکه وظیفه داریم در جهت ترویج و گسترش فرهنگ بسیجی تلاش کنیم، ادامه داد: یکی از معجزه های انقلاب اسلامی شجره طیبه بسیج است که یکی از الزامات الهی است و هدف از تشکیل آن صیانت و پاسداری از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
 
حجت الاسلام و المسلمین بامری با بیان اینکه امروز سپاه در دنیا سربلند است، خاطر نشان کرد: در هر زمان و مکان که فرهنگ بسیجی ترویج داده شد مثل دریای خروشان زلال، تمام پلیدی ها و تهجر ها را کنار زد همچنان که داعش و دیگر خونخواران که حق را سپر کار شیطانی خود قرار دادند را زمین گیر کردند.
 
وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی فطرت ها، باورها، رفتارها را تحت تاثیر قرار داد و به این جهت که بسیج همزاد انقلاب است، بزرگ ترین انقلاب توحیدی و زلزله سیاسی در عصر ما انقلاب اسلامی است که فرهنگ بسیجی را در میدان پیاده کرد و باید به آن پرداخته شود.
 
این مقام مسئول با بیان اینکه حقیقت انقلاب اسلامی هیبت طاغوتیان زمان را شکست، گفت: به جهت مقابله به دهن کجی آمریکایی ها پاسداران جان برکف انقلاب اسلامی نفتکشی را که ناو جنگی برای تامین امنیت همراه داشت از چنگال آنها بیرون کشاندند که این عمل نشات گرفته از فرهنگ بسیجی است.
 
 حجت الاسلام و المسلمین بامری ادامه داد: امروز یاغیان عالم در داخل و خارج از کشور با تمام ابزارها در ابعاد مختلف هجمه وارد می کنند که تنها مسیر ترقی مقابل دشمنان فرهنگ بسیجی است که باید با تمام قدرت در  زمینه ترویج فرهنگ بسیجی تلاش کنیم.
 
وی افزود: فرهنگ بسیجی را در قالب گفتمان وحدت باید ترویج دهیم که برادران شیعه و اهل سنت مکلف به تلاش هستند تا سستی در این زمینه صورت نگیرد.
 
امام جمعه سراوان اضافه کرد: دشمن شناسی یکی از ضروریت های امروز است چراکه دشمن با ترفند های مختلف برای ضربه زدن به انقلاب استقاده می کند به طور مثال در سیستان و بلوچستان از مسئله قومیت و مذهب بهره می برد و برخی از افراد به دلیل اینکه شناخت کافی ندارند بر این طبل می کوبند.

حجت الاسلام و المسلمین بامری  خدا محوری، نگاه توحیدی، ولایت مداری، حق گرایی، تکلیف گرا بودن  و عقل گرایی را از شاخص های اندیشه و تفکر بسیحی دانست.

هاشم جهانتیغ معاون هماهنگ کننده سپاه شهرستانی سراوان نیز گفت: بسیج شجره طیبه و درخت تنومند و پر ثمری است که شکوفه های آن در جامعه مشاهده می شود.

وی افزود: بسیج مدرسه عشق و  مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که به شهادت رسیدند که تفکرات بسیج را در حال حاضر در تمام نقاط کشور مشاهده می کنیم.

این مقام مسئول ادامه داد: بسیاری از پیشرفت های کشور مرهون تفکرات بسیجی است که در هفته بسیج برنامه های متنوعی جهت گسترش فرهنگ و تفکر بسیحی در جامعه اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdccx1qsx2bq0m8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما