تاریخ انتشار :چهارشنبه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۰
محمد جواد سجادی گفت: تمامی اقدامات اسرائیلی ها دیگر از حد انسانیت عدول کرده و ملت مظلوم فلسطین بدانند که مردم ایران از آنان دفاع خواهند کرد و همچون همیشه حامی و پشتیبان مظلومان جهان هستند.
اقدامات اسرائیل از حد انسانیت عدول کرده است/ قدس فراموش شدنی نیست
به گزارش عصرهامون، محمد جواد سجادی، کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: در حقیقت روز قدس، واقعی ماندگار است که امام خمینی (ره) با ابتکار با ارزش خود آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به این نام نامگذاری کرد.


 وی افزود: یکی از دلایل اصلی نامگذاری رو قدس این بود که فلسطین از مرحله فراموشی خارج و به مسئله اصلی دنیای اسلام بدل شود.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: شهادت کودکان، زنان و مردان فلسطینی و هتک حرمت به مسجد الاقصی و دیگر جنایات سخی صهیونیستی ها موجب بیداری جهان اسلام شد که این یکی از برکات روز قدس به شمار می رود.

وی خاطرنشان کرد: باز هم همچون گذشته ملت ایران در روز قدس با حضور پرشکوه و پرشور خود درسی به اسرائیل خواهند داد که هیچ زمان آن را فراموش نخواهند کرد.

سجادی عنوان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند: حقیقت آن است که مسئله ای به عظمت فلسطین چیزی نیست که غیرت و اعتماد به نفس روزافرون ملتهای مسلمان اجازه فراموش شدن آن را بدهد.

وی تصریح کرد: شعار مرگ بر آمریکا و صهیونیسم شعاری نیست که از یاد و خاطره  ملت های مظلوم فراموش شود که مراد از مرگ بر آمریکا مرگ بر ملت آمریکا نیست و مردم این کشور هم مثل بقیه ملت هاست و در حقیقت این عبارت به معنای مرگ بر سیاست های استکباری آمریکا و دولت مردان آن که این موضوع دارای پشتوانه عقلانی است.

وی اضافه کرد: بقیه ملت ها از جمله ملت های مظلوم از جمله افغانستان و پاکستان، عراق و خیلی از کشورهای حوزه خاورمیانه همگی به شعار مرگ بر آمریکا اعتقاد دارند و این را باور دارند و این شعاری بوده که در باورهای ملت ها جا افتاده است.

وی تصریح کرد:یهودی اسرائیلی ها بدون رعایت اصول اخلاقی و انسانی با بی شرمی تمام باعث کشتار فلسطینی ها می شوند.

سجادی عنوان کرد: تمامی اقدامات اسرائیلی ها دیگر از حد انسانیت عدول کرده و ملت مظلوم فلسطین بدانند که مردم ایران از آنان دفاع خواهند کرد و همچون همیشه حامی و پشتیبان مظلومان جهان هستند.

انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdce7f8zojh8epi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما