تاریخ انتشار :شنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۱۷
غلامرضا باغبانی گفت: جمهوری اسلامی ایران بر پایه مکتب امام خمینی معادلات پیچیده جهان معاصر را برهم زده است.
انقلاب اسلامی هرگز به بن بست نخواهد رسید/نقشه راه ملت ایران همان اصول امام خمینی(ره) است
به گزارش عصرهامون، غلامرضا باغبانی، استاد علوم سیاسی در گفت وگو با خبرنگار زاهدنیوز با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) احیا کننده تفکر ناب اسلام بود، بیان کرد: ایشان با توجه به معیارهای الهی در ابعاد مختلف فقهی و مبارزاتی اسلام را احیا کرد و تفکر قرآنی و توحیدی را برای ما به ارمغان گذاشت.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند "امام دیروز و امام فردا و آینده ما است"، افزود: سخنان امام خمینی (ره)، نوشته ها و وصیت نامه ایشان در همه ابعاد برای ما نقشه راه است و در مبارزه و حق و حقانیت کم نگذاشت، انقلاب ایران را متفاوت از دیگر انقلاب های دنیا عنوان کردند؛ چراکه بعد از مدت کوتاه دیگر انقلاب ها منحرف شدند و به دوران گذشته خود برگشتند.

این کارشناس علوم سیاسی تصریح کرد: در طول 43 سال گذشته مردم سالاری دینی و مبارزه از استکبار و دفاع از مردم مظلوم فلسطین و آگاهی که به مردم به عنوان چراغ راه برای ملت باقی گذاشت و این الگوگیری امام بر اساس معیارهای قرآنی بود.

وی ادامه داد: مزدوران و مخالفین از طریق جنگ روانی و فضای مجازی مشکلات را با شیوه های مختلف برای جامعه ما به وجود می آورند و با تبلیغات گسترده گفتند نظام اسلامی به بن بست رسیده است، اما کسی که در راه درست واسلام ناب باشد به بن بست نخواهد رسید.

باغبانی با بیان اینکه راه امام همچنان زنده است، گفت: نام و یاد امام باید همیشه جاری باشد و جوانان با خواندن وصیت نامه، مسیر و اهداف ایشان را سرلوحه زندگی خود قرار دهند و با این آرمان‌ها به یک جامعه ایده آل سوق پیدا کنند.

انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdcgq79qzak9tn4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما