تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۹
فرماندار تفتان از آمادگی دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران در شهرستان تفتان خبر داد.
آمادگی کامل دستگاه‌های ستاد مدیریت بحران در شهرستان تفتان
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، علیرضا شهنوازان فرماندار شهرستان تفتان در حاشیه بازدید میدانی از محورهای ارتباطی سطح شهرستان در گفتگو با خبرنگار تفتان ما، بیان کرد: باتوجه‌به اهمیت موضوع همه دستگاه‌های عضو ستاد پیشگیری، هماهنگی عملیات پاسخ به بحران ضمن آمادگی کامل، همکاری و تعامل لازم برای مقابله با هرگونه حوادث ناشی از بارندگی‌ها را داشته باشند.
شهنوازان تصریح کرد: از صبح امروز فعالیت سامانه بارشی به‌صورت نرمال در سطح شهرستان شروع شده است که تاکنون خسارتی از این بارش‌ها گزارش نشده است.
 
وی اذعان کرد: یکی از مراحل مدیریت بحران پیشگیری است و از دستگاه‌های متولی انتظار است اقدامات پیشگیرانه نسبت به رفع آب‌گرفتگی هنگام سیل، قطعی برق، قطع مسیرهای مواصلاتی، جلوگیری از قطع تأسیسات زیرساختی مخابرات و سیستم‌های ارتباطی، قطع آب شرب و شبکه‌های آب شهری و روستایی و اطلاع‌رسانی و اعلام هشدارهای به‌موقع، برنامه‌ریزی و اقدامات لازم را انجام دهند.
 
فرماندار تفتان عنوان کرد: برخی از راه‌های روستایی شهرستان که در مسیر رودخانه‌های فصلی قرار دارند به‌صورت موقت سابقه مسدودیت دارند امدادگران جهادی پای‌کار و در میدان هستند.
 
 این مقام مسئول افزود: هم اکنون کلیه نیروهای امدادی و راهداری به‌صورت آماده‌باش قرار دارند و در مسیرهای ارتباطی مستقر هستند.

فرماندارتفتان در ادامه بازدیدها از هلال‌احمر شهرستان، شهرداری و کارخانه طلای تفتان بازدید و از نیروهای خدوم و پا به کار آنان قدردانی کرد.

انتهای خبر/
https://asrehamoon.ir/vdceev8zpjh8pwi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما