تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۶
با آنکه در بنرهاو تراکت های تبلیغاتی نصب شده در نقاط مختلف زاهدان خبر از برگزاری نمایشگاه تخصصی فرش، موکت و لوستر بود، اما مراجعه کنندگان با غرفه هایی غیر مرتبط با این نمایشگاه تخصصی روبرو شده اند.
عرضه مواد غیرمرتبط در نمایشگاه تخصصی فرش، موکت و لوستر زاهدان
به گزارش عصرهامون، در حالی  نمایشگاه تخصصی فرش، موکت و لوستر از 21تا 25آذرماه جاری در زاهدان برپا شده بود که مراجعه کنندگان در این نمایشگاه بیش از آنکه با غرفه های تخصصی این نمایشگاه روبرو شوند با غرفه های مواد غذایی، لوازم خانگی، مبلمان، تشک و بالشت های طبی مواجه شده بودند که این مهم  موجبات نارضایتی آنها را فراهم کرده بود.
یکی از مراجعه کنندگان در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون با بیان اینکه اخیرا در نمایشگاه های تخصصی زاهدان غرفه هایی با محصولات غیرمرتبط ارائه می شود، گفت:  بسیاری از نمایشگاه های تخصصی زاهدان دارای غرفه های غیر مرتبط است که دیگر آدم رغبتی برای حضور در این محل ها را با توجه به متنوع بودن محصولات موجود در غرفه ها ندارد.
محمد.م افزود: وقتی عنوان تخصصی برای یک نمایشگاه قرار داده می شود، نباید غرفه هایی به مثل فلافل، تاکسی سرویس، عسل فروشی و غیره در آن دیده شود.
وی بیان کرد: وجود چنین غرفه هایی نشان دهنده عدم نظارت از سوی دستگاه های مرتبط است.
این شهروند زاهدانی خاطر نشان کرد: ما نباید همیشه در حال برگزاری نمایشگاه ها به حالت سنتی باشیم و تنها یک عنوان را برای نمایشگاه یدک بکشیم بهتر است دستگاه های نظارتی ورود جدی به این عرصه داشته باشند.
مهدیه.س یکی از دیگر مراجعه کنندگان به خبرنگار عصرهامون گفت: برای خرید فرش و موکت در راستای کامل کردن جهیزیه ام به نمایشگاه آمده ام اما متاسفانه تعداد غرفه های تخصصی این نمایشگاه بسیار اندک است و جالب آنکه موادغذایی و لوازم خانگی بیشتر از غرفه های تخصصی این نمایشگاه است.
وی با انتقاد از دستگاه های نظارتی خواستار توجه بیش از پیش آنها به نیازها و خواسته های مردم شد.
 
هوای سرد عامل حضور غرفه های مواد غذایی در داخل نمایشگاه بود
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی سیستان و بلوچستان گفت: هوای سرد و کم بودن غرفه های تخصصی عامل حضور غرفه های مواد غذایی در داخل نمایشگاه بود.
محمدرضا عبیدی در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون، افزود: حراست صنعت، معدن و تجارت ،تعزیرات حکومتی، بازرسی اصناف و غیره نظارت کامل بر نمایشگاه داشته اند.
وی در خصوص واحدهای استانی فعال در این نمایشگاه، تصریح کرد: غرفه های لوستر و فرش مربوط به سیستان و بلوچستان بوده است.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان در خصوص شایعاتی مبنی بر فعالیت شرکت دیگری در نمایشگاه، این موضوع را تکذیب کرد.
وی در گفت و گویی با ایرناتعداد غرفه های این نمایشگاه را 100غرفه اعلام کرده بود.
 
تداوم نمایشگاه های تخصصی براساس نتایج ارزیابی های سنوات گذشته
رئیس اداره بازرگانی و توسعه صادرات سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان نیز در این خصوص گفت: تداوم کار یک شرکت برای برگزاری نمایشگاه های تخصصی، براساس نتایج ارزیابی های فعالیت های گذشته می باشد و اگر شرکتی نتواند نتیجه قابل قبولی را کسب کند از برگزار شدن نمایشگاه های تخصصی توسط آن شرکت جلوگیری به عمل می آید.
روح الله شریفی در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون افزود: نیروهای بازرسی و ارزیابان سازمان صنعت، معدن و تجارت در این نمایشگاه حضور داشته و بر روند برگزاری آن نظارت و ارزیابی داشته اند و نتایج ارزیابی های آن در حال بررسی است.
وی بیان کرد: وجود غرفه های غیر مرتبط در نمایشگاه ها نمره منفی برای برگزار کننده در پی خواهد داشت و در برخی موارد نیز سازمان صنعت، معدن و تجارت استان می تواند نسبت به تعطیل کردن نمایشگاه در صورت وجود تخلفات بسیار اقدام کند.
رئیس اداره بازرگانی و توسعه صادرات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در پایان ضمن تشکر از مردم، خواستار همکاری بیش از پیش آنها با سازمان صنعت، معدن و تجارت استان شد.
انتهای پیام//
  https://www.asrehamoon.ir/vdciuuazyt1aup2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما