تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۵۲
جانشین سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان چابهار گفت: نماز عید سعید فطر راس ساعت ۶:۳۰ دقیقه صبح فردا در محل مصلی حضرت مهدی موعود (عج) جنب میدان هئیت سه نفره برگزار می شود.
عید فطر شکر گزاری یک ماه روزه داری در برابر خالق/ برگزاری نماز عید سعید فطر چابهار در مصلی المهدی
به گزارش عصرهامون غلام رضا آرامش در گفت و گو با چهاربهاران افزود: عید فطر دز چابهار مطابق هر سال با حضور پرشکوه مردم در مصلی المهدی برگزار می شود ضمنا کلیه نمازگزاران برای اقامه نماز زیر انداز به همراه داشته باشند.
 
وی ضمن تبریک این عید به تمامی مسلمانان جهان تاکید کرد: این عید، باید وسیله ای برای تجلی احساسات و شادی های مشترک در ایمان ها، قلوب و دعاهای برادران مسلمان اعم از شیعه و سنی شود.
 
وی با بیان اینکه ماه رمضان، همزمان با حلول خود رحمت، فراوانی و آرامش را به همراه آورده است، تصریح کرد: این عید، بدون در نظر گرفتن زبان، نژاد، رنگ، فرهنگ و جغرافیای کشورهای مختلف، باید وسیله ای برای تجلی احساسات و شادی های مشترک در بین مسلمانان شود.
 
جانشین اداره تبلیغات اسلامی چابهار با بیان اینکه اگر اعیاد به شادی مشترک تبدیل شوند آن موقع است که به یک عید راستین بدل خواهند شد عنوان کرد: طبق سنت الهی در این راستا باید در درجه نخست از پدر و مادر، بزرگان خانواده، بستگان و همسایگان دیدار کنیم و پیوندهای قلبی خود را با آنان افزایش دهیم.
 
آرامش خاطرنشان کرد: عید فطر علاوه بر شکرگزاری از خداوند متعال برای یک ماه روزه داری، اتحاد تمامی مذاهب اسلامی به ویژه شیعه و سنی می باشد که هر ساله با برپایی نماز بندگی خداوند را شاکر می شوند.
 
انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcjt8evhuqevmz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما