تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۵۸
مجموعه AT&T قصد دارد با فروش Warner Bros قسمتی از بدهی شگفت‌آور ۲۰۰ میلیارد دلاری خود را بپردازد.
شرکت Warner Bros به فروش می‌رسد
به گزارش عصرهامون به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شواهد حاکی از آن هستند که شرکت AT&T قصد دارد مجموعه Warner Bros را به فروش برساند. بر اساس اطلاعات به دست آمده از سوی منابع خبری متفاوت، قیمت مد نظر برای فروش این مجموعه ممکن است تا ۴ میلیارد دلار نیز برسد. گفتنی است این اطلاعات از سوی شخصی منتشر شده که از منابع خبری تقاضا کرده نامی از او برده نشود.
اطلاعات تکمیلی از تصمیم AT&T برای فروش شرکت Warner Bros
پس از انتشار‌ای اخبار مبنی بر فروش مجموعه وارنر بروز، شرکت‌هایی مانند Take Two، Electeronic Arts و Activision Blizzard تمایل خود را به خرید آن نشان داده‌اند. با این حال همچنان هیچ قراردادی بین شرکت‌ها بسته نشده و تمامی این مجموعه‌ها در رقابتی سخت با هم قرار گرفته‌اند. خیلی از عناوین محبوب دنیای بازی نیز زیر نظر شرکت Warner Bros قرار دارند که شامل مواردی مانند بتمن، هری پاتر و لگو مووی هستند. اگر هر شرکتی موفق به خرید این مجموعه شود حق تولید این بازی‌ها را نیز در دست خواهد گرفت که البته با سوددهی شرکت AT&T همراه خواهد بود.
شرکت Warner Bros به فروش می‌رسد
بر اساس اطلاعات منتشر شده شرکت مالک تا زمان مشخص شده در قرارداد از درآمدزایی عناوین مختلف تا حدی بهره‌مند خواهد بود. از بازی‌های دیگری که تحت نظر وارنر بروز قرار دارند می‌توان به Mortal Kombat و Middle Earth: Shadow of War اشاره کرد. بر اساس اطلاعات منتشر شده مجموعه AT&T سعی دارد با فروش مستقلات خود بدهی ۲۰۰ میلیارد دلاری خود را پرداخت کند. هنوز مشخص نیست که چه شرکتی بتواند رضایت AT&T را برای بستن قرارداد جلب کند و آن‌ها را در این فعالیت راضی نگه دارد.
اما با توجه به مبلغ بدهی مجموعه مذکور به نظر می‌آید که AT&T تا مدت زیادی باید شرکت‌های خود را به فروش برسانند تا خسارات وارد شده را جبران کنند. همچنین لازم به ذکر است که نگرانی اصلی علاقه‌مندان دنیای بازی آینده بازی‌های محبوبی همچون Mortal Kombat و Batman است، چرا که تغییر شرکت می‌تواند تأثیرات منفی بر روی استودیو بازی‌سازی بگذارد و باعث ایجاد تفاوت در بازی‌ها شود.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcgzn9qnak9x34.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما