تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۴۵
ستار هاشمی گفت: براساس مصوبه شورای عالی مجازی تا سال ۱۴۰۴ بنا داریم ۲۰ درصد سهم گوشی هوشمند را در داخل کشور تولید کنیم به طوری که تا پایان امسال ۴۰۰ هزار گوشی هوشمند داخلی تولید خواهد شد.
۴۰۰ هزار گوشی هوشمند تا پایان امسال تولید می‌شود
به گزارش عصرهامون به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ستار هاشمی با بیان اینکه تا پایان امسال ۴۰۰ هزار گوشی هوشمند در کشور تولید خواهد شد، گفت: در حال حاضر یکی از ظرفیت‌های بالقوه و بالفعلی که در کشور وجود دارد، طراحی و ساخت گوشی‌های هوشمند موبایل است، به طوری که شرکت‌های داخلی در این راستا گام برداشته و اقدام به تولید گوشی کرده‌اند و گوشی‌های تولید شده برای کشور‌های خارجی نیز ارسال می‌شود.
 تأمین نیاز‌های شهروندان در بازار گوشی موبایل
وی افزود: یکی از گام‌های مهمی که در راستای تأمین نیاز‌های شهروندان در بازار گوشی موبایل انجام داده‌ایم این است که به تولید گوشی و مودم پرداخته‌ایم. در حال حاضر کشور‌هایی مثل عراق از مشتریان تولیدات ایرانی هستند. در واقع هدف ما از ورود به تولید گوشی موبایل این است که می‌خواهیم کاری بکنیم که تا جایی که می‌توانیم، نیاز جامعه را به خارج از کشور برای تأمین قطعات و محصولات خارجی کاهش دهیم. این در حالی است که با همکاری اپراتور‌های داخلی، یک زیست‌بوم طراحی کرده‌ایم که به شناسایی تولیدکننده آن پرداخته و با همکاری آن‌ها در یک برنامه مدون و با نگاه کلان پا به عرصه اقتصاد دیجیتال گذاشته‌ایم.
انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcgun9q7ak9x34.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما