تاریخ انتشار :جمعه ۷ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۶
امام جمعه اهل تشیع ایرانشهر با اشاره به این که فرهنگ عاشورایی باید زنده نگه داشته شود، گفت: اگر چرخ تولید در کشور به چرخش در آید این مسئله می تواند بسیاری از مشکلات همچون قاچاق و ورود کالا از خارج را حل کند.
فرهنگ عاشورا باید زنده نگه داشته شود/  با تولید داخلی می‌توان از مشکلات و تحریم‌های اقتصادی عبور کرد
به گزارش عصرهامون به نقل از پهره، نماز جمعه این هفته به امامت حجت الاسلام و المسلمین عیسی بزمانی، امام جمعه شهرستان ایرانشهر در مصلای فاطمه الزهرا با حضور نمازگزاران برگزار شد.
در خطبه های نماز جمعه این هفته عیسی بزمانی، امام جمعه اهل تشیع شهرستان ایرانشهر بیان کرد: خودم و شما برادران و خواهران ایمانی را به رعایت تقوای الهی دعوت می کنم. تقوا بهترین توشه برای انسان های مومن است و در فردای قیامت به آن نیاز دارند.
وی با بیان این که علمای گرانقدر این روزها در برپایی مراسم عزاداری ابا عبدالله الحسین(ع) زحمات فراوانی را متحمل می شوند تشکر می کنم، افزود: روز شنبه ۸ مرداد ماه تاسوعا و یک شنبه ۹ مرداد ماه عاشورای حسینی است که باید اقامه مانم بر سیدالشهدا به نحو احسن انجام شود و برگزاری مراسم عزاداری برای آن حضرت با معرفت کامل در دستور کار قرار بگیرد تا به واسطه این امر بتوان فرهنگ عاشورایی را احیا و زنده نگه داشت.
امام جمعه اهل تشیع ایرانشهر ادامه داد: شنبه ۸ مرداد ماه مصادف با شهادت شهیدان رجایی و باهنر است که یاد و خاطره این عزیزان را گرامی می داریم.
وی عنوان کرد: هشتم شهریور مصادف با شهادت ۱۷ هزار شهید که در جریان نفاق جانشان را از دست دادند و لعن و نفرین مردم برای همیشه به دنبال بانیان این جریان است.
بزمانی تصریح کرد: دیداری که مقام معظم رهبری با هئیت دولت در فضای مجازی داشتند مطالب مهمی را برای مردم و دولتمردان بیان کردند و بنده از دولت تقاضا دارم که با جان و دل مطالب را گوش بدهند و از نصایح حکیمانه رهبری بهره کافی را ببرند.
وی در ادامه، گفت: امام خامنه ای (مد ظله العالی ) یک فرصت یک ساله به هئیت دولت دادند که کارهای ناتمام را تمام و برنامه های ناقص را ترمیم و تکمیل کنند و این فرصتی مناسب و کافی در جهت تحقق وعده های داده شده است.
این خطیب جمعه در ادامه مطلب فوق، خاطرنشان کرد: دولت خود را سرگرم وعده های توخالی اروپا نکند و منتظر این انتخابات آنان نباشد و تصور نکنند که با روی کار آمدن حذب دیگر به اهدافشان می رسند با این کار فقط دولتمردان فرصت و زمان را از دست می دهند.
وی با اشاره به این که در کشور به ۶ میلیون مسکن نیاز است، اذعان کرد: از دولت انتظار داریم در این فرصت داده شده نابه سامانی های پیش آمده در حوزه مسکن را هم سامان بدهند.
امام جمعه اهل تشیع ایرانشهر گفت: بزرگترین مشکلی که در حوزه اقتصاد کشور داریم انباشت نقدینگی است که باید در مسیر تولید داخلی هدایت شود.
وی بیان کرد: مردم هر روز شاهد این هستند که ارزش پول آنان در حال کم شدن است و چه موقعیتی و فرصتی تضمین کننده سرمایه آنان می باشد و اگر چرخ تولید در کشور به چرخش در آید این مسئله می تواند بسیاری از مشکلات همچون قاچاق و ورود کالا از خارج را حل کند.
این مقام مسئول گفت: مسئله دیگر بن بست سیاسی که رژیم صهیونیستی به آن برخورد کرده و تنفس مصنوعی به آنان است که طی گزارشاتی که امپراتور خبری شان گزارش می دهد رو به فروپاشی و نابودی هستند.
وی با اشاره به سفر مدیر کل آژانس هسته ای، عنوان کرد: شکست های راهبردی آمریکا در عرصه پرونده ایران در شورای امنیت افتضاح به بار آورد و برگه برنده از دست این رژیم خارج شد و دولتمردان باید سفر را فرصت بدانند که اگر آنان در بخش هایی که کشور ما با آن ها همکاری دارد زیاده روی کنند؛ یقینا محدودیت هایی از سمت و سوی ما برایشان اعمال می شود.
انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdcb09b8arhb55p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما