تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۵
حملات صهیونیست ها که از یک هفته پیش به نوار غزه آغاز شده است امروز با شروع حملات زمینی تشدید شد. این حملات تاکنون ۱۶۳ زخمی و حدود ۱۰۰۰ زخمی بر جا گذاشته است.
آغاز عملیات زمینی رژیم صهیونیستی به غزه
آغاز عملیات زمینی رژیم صهیونیستی به غزه
به گزارش سرويس بين الملل عصر هامون، به نقل از خبرگزاری فرانسه: یکی از یگان های ارتش ( رژیم ) اسرائیل ، به نوار غزه حمله زمینی کرد. شمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی به غزه در هفتمین روز تهاجم به 163 تن افزایش یافت . جنگنده های اسرائیل تاکنون بیش از دو هزار تن مواد منفجره بر سر مردم غزه فرو ریخته اند. همزمان با تشدید حملات رژیم صهیونیستی به غزه، گروه های مقاومت بخش های مختلف سرزمین های اشغالی از جمله تل آویو را هدف موشک های خود قرار دادند. گردان‌های القسام شاخه نظامی حماس اعلام کرد که نیروهای مقاومت با تعدادی از کماندوهای نیروی دریایی ارتش رژیم صهیونیستی که قصد داشتند از شمال نوار غزه وارد مناطق ساحلی این منطقه شوند، درگیر شدند.
همچنین بنابر گزارش‌ها بالگردهای ارتش اسرائیل هم حملات خود به غزه را آغاز کرده‌اند و اقدام به گلوله باران مناطقی از غزه کردند. از سوی دیگر کشتی‌های جنگی رژیم صهیونیستی در پشتیبانی کماندوها اقدام به گلوله باران ساحل غزه کردند. گروهی از نیروهای ویژه قسام با نفوذ به پایگاه دریایی رژیم صهیونیستی در سواحل منطقه السودانیه واقع در شمال غزه با نظامیان این رژیم درگیر شدند و درگیری ها همچنان ادامه دارد.

موج محکومیت بین المللی حملات رژیم صهیونیستی به فلسطینیان نوار غزه هم ادامه دارد.

انتهای پیام/ 4030 https://www.asrehamoon.ir/vdceow8n.jh8pxi9bbj.html
منبع : شبکه خبر
نام شما
آدرس ايميل شما