تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۱
علیرضا میربهاء الدین، مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان وبلوچستان گفت: در پی بارندگی های رگباری روزهای گذشته در جنوب استان امدادگران خدمات لازم را به ساکنان آسیب دید از سیلاب ارانه کردند.
73 آسیب دیده از سیلاب امدادرسانی شدند/ از توزیع اقلام امدادی تا رهاسازی خودرو در "فنوج"
علیرضا میر بهاءالدین در گفت وگو با عصرهامون به بیان اقدامات انجام شده در زمان بازندگی پرداخت و بیان کرد: در روزهای گذشته که دو شهر فنوج و ایرانشهر درگیر سیلاب بودند  ۹  تیم امدادی متشکل از  ۴۲  نفر نجاتگر و پرسنل خدمات لازم را  به ۷۳ نفر آسیب دیده ارائه کردند.

وی با بیان اینکه بارندگی روز گذشته منجر به بروز خساراتی به برخی مناطق شهرستان های فنوج  و ایرانشهر شد،گفت: علاوه بر اسکان اضطراری ۱۶ نفر از هموطنان در این مناطق، سه دستگاه چادر، ۵۲ تخته پتو و ۱۷  تخته موکت، ۲۲۹ قوطی کنسروجات، ۱۴ کیلو نایلون و همچنین تعداد ۱۳ شعله لوازم گرمایشی و نیز  اقلام امدادی اولیه نیز در بین آسیب دیدگان توزیع شده است.

این مقام مسئول افزود: سرنشینان دو دستگاه خودرو در شهرستان فنوج که در میان سیلاب گرفتار شده بوده بود نیز توسط نجاتگران این شهرستان رها سازی و به منطقه امن انتقال یافتند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان در ادامه خاطرنشان کرد: با عنایت به تداوم بارندگی ها در جنوب استان امدادرسانی به آسیب دیدگان همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdchwinz-23nxwd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما