تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۱۷
فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار ایرانشهر؛

تمثال شهیدان سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ولی فتح مرادی نصب شد

سردار محمد ناظری از نصب تمثال های سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ولی فتح مرادی در شهرستانهای های بمپور و ایرانشهر خبر داد.
تمثال شهیدان سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ولی فتح مرادی نصب شد
به گزارش عصرهامون سردار محمد ناظری، فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: همزمان با میلاد با سعادت امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل(ع) تابلوی تمثال مبارک سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ولی فتح مرادی رونمایی شد و در ابتدای بلوار ولایت ایرانشهر و ورودی بمپور نصب شد.

وی افزود: این تمثال ها با هدف توسعه فرهنگ ایثار و شهادت، حفظ ارزش‌های دوران دفاع مقدس و زنده نگهداشتن یاد و نام شهدای انقلاب نصب شده است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهیدمعمار ایرانشهر تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تکریم شهدا و ایثارگران به‌ عنوان رسالت، مأموریت اصلی و محوری سپاه پاسداران است و ما باید قدردان شهدا باشیم.

گفتنی است؛ در حاشیه این رونمایی مرتضی مرادی، فرزند سردار شهید ولی فتح مرادی ضمن تبریک ایام شعبانیه از فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار و رئیس دانشگاه ولایت به جهت مساعدت و پیگیری نصب تمثال این شهدای گرانقدر تشکر و قدردانی کرد و بیان کرد: نباید شهدای ما فراموش شوند، نصب عکس آنان در خیابان ها چهره شهر را نورانی می کند و با دیدن تصاویرشان که چراغ راه و هدایت خوبی برایمان هستند یادآور رشادت‌های این بزرگ مردان خواهد بود تا در مسیر و مکتب شان ثابت قدم باشیم.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcgz39qyak9wz4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما