تاریخ انتشار :يکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۵
مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی شهرداری زاهدان:

منزلی که محل دپوی سوخت غیرمجاز بود دچار حریق شد

علی نجفی زاده گفت: منزلی در زاهدان که محل دپوی سوخت غیرمجاز بود دچار حریق شد که این حادثه مصدومی نداشت.
منزلی که محل دپوی سوخت غیرمجاز بود دچار حریق شد
علی نجفی زاده، مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: ساعت ۰۳:۳۶ بامداد امروز شهروندان با شنیدن صدای انفجار و مشاهده زبانه های آتش در یک منزل مسکونی با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی تماس و وقوع این حادثه را گزارش دادند.

وی ادامه داد: ستاد فرماندهی و کنترل عملیات سازمان آتش نشانی بلافاصله از نزدیک ترین ایستگاه ها چندین نیرو و خودروی اطفای حریق اعزام کرد.

این مقام مسئول ادامه داد: پس از رسیدن آتش نشانان مشاهده شد دود و شعله های سوزان آتش از یک منزل مسکونی که به صورت غیرمجاز حجم بسیار زیادی از مواد سوختنی در آن نگهداری می شد به بیرون زبانه می کشد و هر لحظه به حجم آتش افزوده می‌شود.

مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان تصریح کرد: حجم بالا و و جاری شدن مواد سوختنی باعث انتقال شعله های آتش به حیاط منزل مسکونی شد و در حال سرایت به منزل های اطراف بود.

نجفی زاده بیان کرد: آتش نشانان به محض ورود به محل حادثه وارد عملیات شدند و پس از قطع جریان برق و گاز و مجهز شدن به دستگاه تنفسی با استفاده از چند رشته لوله آبده و کف آتش نشانی از چند ضلع به منزل وارد و مانع از سرایت آتش به خانه های اطراف شدند. 

وی اظهار کرد: در این عملیات تعداد ۹ خودروی عملیاتی اطفای حریق و ۲۸ نیروی آتش نشان پس از چهار ساعت تلاش بی وقفه، آتش را به کنترل خود در آوردند و پس از مهار و اطفای کامل شعله های آتش اقدام به ایمن سازی کامل محیط کردند و سرانجام ساعت هفت صبح به کار خود پایان دادند‌. 

این مقام مسئول عنوان کرد: باتوجه به حضور به موقع و سرعت العمل آتش نشانان حریق به منزل های اطراف سرایت نکرد و حادثه هیچگونه مصدومی نداشت.
 
انتهای پیام/  https://www.asrehamoon.ir/vdce7z8zzjh8e7i.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما