تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۷:۲۳
مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی شهرداری زاهدان

منزلی که محل دپوی غیرمجاز سوخت بود دچار حریق شد

علی نجفی زاده گفت: منزلی در زاهدان که محل دپوی غیرمجاز سوخت بود دچار حریق شد.
منزلی که محل دپوی غیرمجاز  سوخت بود دچار حریق شد
علی نجفی زاده، مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: ساعت ۱۸:۱۵ روز گذشته شهروندان با مشاهده زبانه های آتش در یک منزل مسکونی با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی تماس و وقوع این حادثه را گزارش دادند.

وی افزود: ستاد فرماندهی و کنترل عملیات سازمان آتش نشانی زاهدان بلافاصله ۱۵ آتش نشان به همراه پنج خودروی اطفای حریق از پنج ایستگاه عملیاتی به محل حریق واقع در جام جم ۱۰ اعزام کرد.

این مقام مسئول عنوان کرد: پس از رسیدن آتش نشانان مشاهده شد دود و شعله های سوزان آتش از یک منزل مسکونی که به صورت غیرمجاز حجم زیادی از مواد سوختنی در آن نگهداری می شد به بیرون زبانه می کشد و هر لحظه به حجم آتش افزوده می‌شود.

مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان ادامه داد: حجم بالا و و جاری شدن مواد سوختنی سبب انتقال شعله های آتش به حیاط منزل مسکونی شد و در حال سرایت به منزل های اطراف بود. 

نجفی زاده اظهار کرد: آتش نشانان به محض ورود به محل حادثه وارد عملیات شده و پس از قطع جریان برق و گاز و مجهز شدن به دستگاه تنفسی با استفاده از چند رشته لوله آبدهی و کف آتش نشانی از چند ضلع وارد منزل شده و مانع از سرایت آتش به منزل های اطراف شدند.

وی عنوان کرد: نیروهای آتش نشان پس از یک ساعت تلاش بی وقفه، سرانجام آتش را به کنترل خود در آورده و پس از مهار و اطفای کامل شعله های آتش اقدام به ایمن سازی کامل محیط کردند و سرانجام ساعت ۱۹:۱۰ به کار خود پایان دادند‌.

این مقام مسئول گفت: این حادثه با توجه به سرعت العمل آتش نشانان هیچگونه مصدومی نداشته است.

انتهای پیام/ 
https://www.asrehamoon.ir/vdcef78z7jh8eni.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما