تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۶
علی شعبانی گفت: تیم کارشناسی و نظارتی کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان ایرانشهر به طور مستمر بر روند فعالیت نانوایی ها نظارت دارند و با هر گونه تخلف، به موقع برخورد و متخلفان جریمه خواهند شد.
نان باید کیفیت کافی را داشته باشد/تشدید نظارت بر عملکرد نانوایی ها در ایرانشهر
به گزارش عصرهامون علی شعبانی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: رعایت نکات بهداشتی و ایمنی لازمه کار خبازی ها است و با توجه به شرایط فعلی و شیوع سویه جدید بیماری کرونا، نانوایی ها باید سعی کنند بهترین خدمت رسانی را به مردم داشته باشند.

وی اشاره به اینکه کیفیت نان در سلامتی جامعه یک مسئله بسیار مهم است، افزود: استقاده بهینه از آرد و عدم استفاده از مواد افزودنی مضر در پخت نان امری مهم و موثر بوده و باید به آن توجه شود.

شعبانی با توجه به برخی گلایه مندی ها در فضای مجازی از طولانی شدن صف نانوایی ها تصریح کرد: در بازدیدهایی که داشتم صف های طولانی غیر متعارف مشاهده نشد و حضور ۱۰ تا ۱۵ نفر در صف نانوایی های مجهز به دستگاه های کمبل و پخت سریع، روند معمولی بوده و حداکثر زمان معطلی فرد به ده دقیقه نمی رسد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به فصل سرما، بارندگی ها و جمعیت بالای خانوارها و به طبع مصرف بالای نان در خانواده ها، این میزان صف امری عادی است و بسیاری از مشتریان علت مراجعه به نانوایی مورد نظر خود را به رغم تعداد افراد منتظر در صف، کیفیت نان آن خبازی اعلام می کردند که این نکته باید مورد توجه همه نانوایی ها باشد.

فرماندار ایرانشهر عنوان کرد: باید نظارت برای بهبود کیفیت نان بیش تر شود تا مشتری ها بین تعداد زیاد نانوایی ها توزیع شود و صف شکل نگیرد.

شعبانی با تاکید بر این که هیچ کمبودی در زمینه آرد و نان و توزیع به هنگام و پخت نان در سطح شهر و روستاها و مناطق عشایری وجود ندارد، گفت: نظارت لازم بر جلوگیری از تخلفات و عرضه خارج از شبکه آرد و نان اعمال می شود.

فرماندار ایرانشهر با اشاره به این که لزومی ندارد خانوارها در هر مرتبه خرید نان حجم زیادی نان خریده و در منزل دپو و بیات کنند، خاطرنشان کرد: آرد به قدر لازم توزیع شده و می شود، برنامه ساعات پخت نیز متناسب با ایام و فصل سرما بازنگری شده و نان به حد کفایت پخت و لذا شهروندان عزیز نباید نگرانی از بابت نان و پخت خبازی ها داشته باشند و توصیه می کنم به میزان مصرف روزانه تهیه و به صورت تازه مصرف شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: لازم به یادآوری است تیم کارشناسی و نظارتی کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان ایرانشهر به طور مستمر بر روند فعالیت نانوایی ها نظارت دارند و با هر گونه تخلف، به موقع برخورد و متخلفان جریمه خواهند شد.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdca0yn6a49nyo1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما