تاریخ انتشار :شنبه ۱۳ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۵۰
فضل کریم بهرام زهی،عضو شورای اسلامی شهرستان سراوان گفت: ضعف در زیرساخت های مخابراتی و‌ کندی سرعت اینترنت در روستاهای سراوان گلایه مردم را به دنبال داشته است.
گلایه مردم سراوان از ضعف در زیرساخت های مخابراتی و کندی سرعت اینترنت
به گزارش عصرهامون، فضل کریم بهرام زهی عضو شورای اسلامی شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون بیان کرد: از آنجایی که در عصر ارتباطات و تکنولوژی قرار داریم و هر روز شاهد پیشرفت روز افزون در زمینه اینترنت هستیم، اما در سراوان و روستاهای حاشیه آن داشتن اینترنت پر سرعت و زیر ساخت های مخابراتی به آرزوی دیرینه برای مردم این خطه از کشور تبدیل شده است.

وی افزود: در روستای تاریخی دزک بالا با وجود فاصله کم با شهر سراوان متاسفانه در برخی نقاط این روستا به ویژه در محدوده خیابان حضرت علی (ع) اهالی ساکنین این روستا با مشکل اختلال در آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت مواجه هستند.

عضو شورای اسلامی شهرستان سراوان گفت: به نظر می رسد در این منطقه دکل شبکه های تلفن همراه نصب نشده باشد که مردم همواره از نبود اینترنت در این منطقه گلایه مند هستند.

بهرام زهی خاطر نشان کرد: گرچه ضعف در زیرساخت های مخابراتی و کند بودن سرعت اینترنت مربوط به روستاهای حاشیه شهر نمی شود بلکه در برخی از نقاط شهرستان این مشکل وجود دارد.

وی تصریح کرد: انتظار می رود در عصر ارتباطات و تکنولوژی مسئولین مربوطه چاره اساسی برای رفع این معضل به صورت کارشناسی شده اندیشیده و اقدام کنند.

عضو شورای اسلامی شهرستان سراوان گفت: در روستاها و نقاطی که اینترنت وجود ندارد به ویژه در دزک مردم در خرید اقلام مربوطه و انجام امورات روزمره دچار مشکل هستند چرا که اکثر فروشگاه ها، خبازی ها و مراکز فروش به دستگاه پوز یا کارت خوان مجهز هستند که به دلیل ضعف در سرعت اینترنت با مشکل مواجه شده اند.

انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdccmmqse2bq0x8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما