تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۴۷
محمد هراتی گفت: امروز یک هزار بسته کمک معیشتی که هر بسته ای ۴۰۰ هزار تومان برآورد می شود به همت گروه های جهادی سپاه شهرستان ایرانشهر تهیه شده که بین نیازمندان توزیع شد.
یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در  ماه مبارک رمضان اهدا شد/ حفظ کرامت انسانی و اجتماعی در  توزیع کمک های مومنانه
به گزارش عصرهامون محمد هراتی، فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: امروز با همت و پیگیری بسیج سازندگی و گروه های جهادی این ارگان تعداد یک هزار سبد کالا در نیمه اول ماه مبارک رمضان جهت استفاده افراد نیازمند و بی بضاعت در سطح این منطقه توزیع شد.
وی افزود: هر کدام از بسته های معیشتی شامل برنج، روغن، حبوبات، کنسرو رب، ماکارونی و مرغ بوده که هزینه هر بسته جمعا به ارزش ۴ میلیون  ریال برآورد می شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: امیدواریم این امر خدا پسندانه همچنان ادامه داشته باشد و مورد رضایت خداوند متعال در این ماه مبارک قرار بگیرد.
وی خاطرنشان کرد: از امشب تا پایان ماه مبارک رمضان هر شب تعداد ۲ هزار پرس غذای گرم توسط گروه های جهادی بسیج سازندگی سپاه شهرستان ایرانشهر آماده می شود که بین نیازمندان و مناطق مستضعف و بی بضاعت این منطقه توزیع می شود.

وی عنوان کرد: توزیع کمک ها با رعایت کرامت انسانی خانواده نیازمند صورت می گیرد و این بسته‌های معیشتی توسط گروه‌های جهادی و پایگاه‌های مقاومت بسیج در اختیار نیازمندان قرار می گیرد.
انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdciryaz5t1a5p2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما