تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۲۵
معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان:

تکمیل پروژه احداث بزرگراه میرجاوه- زاهدان- بم در گرو اعتبار است

مهدی پارسی گفت: تاکنون برای احداث بزرگراه در مسیر میرجاوه- زاهدان- بم ۲ هزار و ۹۶۵ میلیارد ریال اعتبار از سوی این اداره کل هزینه شده و برای بهره مندی کامل این مسیر از باند دوم نیز افزون بر ۲۱ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.
تکمیل پروژه احداث بزرگراه میرجاوه- زاهدان- بم در گرو اعتبار است
مهدی پارسی،معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با عصرهامون بیان کرد: طول کلی محور میرجاوه- زاهدان- بم ۲۹۸ کیلومتر است که تاکنون در این مسیر ۹۰ کیلومتر باند دوم احداث و به بهره برداری رسیده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۴۲ کیلومتر بزرگراه در مسیر ارتباطی میرجاوه- زاهدان- بم به منظور شتاب بخشی به توسعه استان و فراهم شدن زمینه تردد ایمن کاربران جاده ای توسط این اداره کل در دست ساخت است که این اداره کل تلاش دارد در سالجاری ۳۴ کیلومتر آن را به بهره برداری برساند.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان خاطر نشان کرد: همچنین این اداره کل در نظر دارد علاوه بر ۴۲ کیلومتر بزرگراه در دست احداث در محور میرجاوه- زاهدان- بم، در سالجاری در صورت تامین اعتبار، عملیات ساخت باند دوم در قطعه چهار این محور ترانزیتی استان را نیز آغاز کند.

پارسی با بیان اینکه سیستان و بلوچستان برای توسعه و رفاه شهروندان نیازمند ایجاد و آماده سازی زیرساخت‌های حمل ونقل بوده و مهمترین آن احداث بزرگراه است، گفت: تاکنون برای احداث بزرگراه در این مسیر مهم ارتباطی استان ۲ هزار و ۹۶۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است و برای بهره مندی کامل این مسیر از باند دوم نیز افزون بر ۲۱ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdcfycdyjw6djxa.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما

مهم ترین اولویت دستگاه اجرایی در استان از نگاه شما چه باید باشد؟
توجه به زیرساخت ها در استان
توزیع عادلانه ارزاق عمومی و کالاهای اساسی
مرتفع نمودن مشکلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی
برخورد با مفاسد اقتصادی و ویژه خواری ها