تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۱۱
مجتمع کشتارگاه صنعتی کیمیا گوشت پیشین شهرستان راسک پس از سه سال تعطیلی کامل فعالیت خود را دوباره از سر گرفت.
مجتمع کشتارگاه صنعتی کیمیا گوشت پیشین راسک آغاز به کار کرد
به گزارش عصرهامون، سلیم کدخدا، فرماندار شهرستان راسک در حاشیه مراسم آغاز بکار مجدد این مجتمع کشتار گاهی دام سنگین و سبک بیان کرد: با همت سرمایه گذار بومی شهرستان امروز شاهد از سرگیری فعالیت مجتمع کشتارگاه صنعتی دام سنگین و سبک پیشین پس از سه سال وقفه هستیم.

وی افزود: این کشتارگاه ۱۰ سال قبل فعالیت خود را آغاز کرد و به مدت هفت سال و هشت ماه فعالیت چشمگیری در عرصه ذبخ و بسته بندی گوشت و تأمین بخشی از گوشت کشور را برعهده داشته که متاسفانه از سه سال پیش فعالیت این مجتمع کشتارگاهی به دلایل مشکلات اقتصادی راکد ماند.

فرماندار راسک تصریح کرد: با همت این سرمایه گذار ما امروز شاهد از سرگیری فعالیت مجتمع با ظرفیت کشتار۲۸۰ رأس دام سنگین و ۵۰۰ رأس دام سبک در یک شیفت هستیم.

وی ادامه داد: ۲۰۰ نفر به طور مستقیم و ۲۰۰ نفر غیر مستقیم مشغول به کار هستند و با ادامه روند فعالیت و با حمایت های همه جانبه مسئولین شهرستان، استان و سطح ملی، شاهد یک جهش در رونق اقتصادی محلی در منطقه باشیم.

کدخدا گفت: بخش پیشین شهرستان راسک به واسطه این مجتمع کشتارگاهی پیشرفته و عظیم بتواند نقش قابل ملاحظه ایی برای تامین بخش عمده ایی از گوشت قرمز کشور را ایفا کند.

انتهای پیام/ ف https://www.asrehamoon.ir/vdcg3z9qxak9nn4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما