تاریخ انتشار :سه شنبه ۵ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۱۸
جعفر دهقان بازیگر پیشکسوت کشورمان در خصوص مرگ خانم امینی و حواشی پیش آمده؛ برای پدر و مادرش ابراز ناراحتی کرد و گفت باید فرصت رسیدگی به مراجع قانونی داده شود.
به گزارش عصرهامون به نقل از  راه دانا؛ جعفر دهقان بازیگر پیشکسوت کشورمان در خصوص مرگ خانم امینی و حواشی پیش آمده؛ برای پدر و مادرش ابراز ناراحتی کرد و گفت باید فرصت رسیدگی به مراجع قانونی داده شود.
وی افزود:  متاسفانه کسانی آمدند و به اسم اعتراض دست به آشوب و فتنه‌گری زدند؛ البته باید توجه کرد که اعتراض با اغتشاش متفاوت است این آشوب‌طلبی و اغتشاش است که به آتش زدن پرچم ختم می‌شود.
 
بازیگر پیشکسوت کشورمان ادامه داد: حتما هنرمندان ایرانی موافق آشوب و اغتشاش نیستند و باید توجه داشت که این تحرکات یک اعتراض نیست. یک هنرمند وقتی با پول مردم و از طریق بیت‌المال روی کار آمده‌ و چهره شده‌ اگر از اغتشاشات و کارهای غیردینی و غیرملی حمایت کند و به ارزش‌های کشور پشت کند؛ درواقع به دین، قرآن، کشور، پرچم‌ و مردم خیانت کرده است.
 
دهقان گفت: به هر صورت نباید این‌نکته را فراموش کرد که مردم ما بسیار فهیم و با فرهنگ هستند و با اغتشاشگران برخورد می‌کنند. مردم ما دوست را از دشمن تشخیص می‌دهند و به دشمنان، گروهک‌ها و منافقان اجازه نمی‌دهند که به خیال خودشان بخواهند به کشورمان لطمه بزنند. https://www.asrehamoon.ir/vdcd9f0f5yt0k96.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما

مهم ترین اولویت دستگاه اجرایی در استان از نگاه شما چه باید باشد؟
توجه به زیرساخت ها در استان
توزیع عادلانه ارزاق عمومی و کالاهای اساسی
مرتفع نمودن مشکلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی
برخورد با مفاسد اقتصادی و ویژه خواری ها