تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۲۶
حجت الاسلام و المسلمین منصور باقربیک تبریزی از ارسال ۱۰۵ اثر به همایش ماه و نشان خبر داد.
مقصر اصلی حوادث اخیر زاهدان گروهک های معاند نظام هستند/ ۱۰۵ اثر به جشنواره ماه و نشان ارسال شده است
به گزارش عصرهامون به نقل از زاهدنیوز، حجت الاسلام و المسلمین منصور باقربیک تبریزی، مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و ‏بلوچستان در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان کرد: حوادث و جریانات اخیر در کشور از مدت ها قبل برنامه ریزی و آشوبگران با یک برنامه دقیق و مشخص وارد عمل شدند و به دنبال بهانه برای رسیدن به اهداف شوم خود بودند.
 
وی با اشاره به اینکه آشوب های اخیر در زاهدان کاملا سازماندهی شده بود افزود: حوادث اخیر یک جنگ تمام عیار شهری بود و تمام سلاح های مورد استفاده  اغتشاش گران توسط گروهک های معاند و تجزیه طلب ساماندهی شده است.
 
حجت الاسلام و المسلمین باقربیک  با اشاره به فرارسیدن هفته وحدت از اجرای ۲۳ برنامه محوری در سطح استان خبر داد و تصریح کرد: برگزاری محافل انس با قرآن با حضور قاریان بین المللی و کشوری در مساجد اهل سنت، برگزاری نشست هایی با حضورعلما و طلاب شیعه و سنی با محوریت وحدت، اعزام مبلغ به مساجد شیعه و سنی با محوریت وحدت از مهم ترین برنامه های گرامیداشت هفته وحدت در استان است.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی همچنین از تجلیل خادمین مکتب حسینی در ۲۵ مهرماه جاری خبر داد و اذعان کرد: در این مراسم از برگزیدگان جشنواره ماه نشان نیز تجلیل خواهد شد.
 
وی خاطرنشان کرد: همایش ماه نشان آثاری که برای ما ارسال شده تعداد آثار ۱۰۵ اثر از کل استان دریافت شده است که ۸ فیلم و ۹۷عکس که چهار اثر در فیلم برگزیده و ۵ اثر در عکس و به تمام شرکت کنندگان گواهی شرکت در جشنواره اعطا می شود رتبه های برتر اعلام و تجلیل می شود.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcc4sqsi2bqp48.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما

مهم ترین اولویت دستگاه اجرایی در استان از نگاه شما چه باید باشد؟
توجه به زیرساخت ها در استان
توزیع عادلانه ارزاق عمومی و کالاهای اساسی
مرتفع نمودن مشکلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی
برخورد با مفاسد اقتصادی و ویژه خواری ها