تاریخ انتشار :يکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۲۴
انتقاد نماینده زابل از افتتاح پروژه نیمه تمام؛

آخرین وضعیت خانه کشتی زابل به کجا رسید؟ 

در حالی طی روزهای اخیر خانه کشتی زابل با حضور سرمربی تیم ملی کشتی ایران و مسئولین در این شهرستان افتتاح شد، که وضعیت ناتمام این پروژه مورد انتقاد نماینده مردم زابل قرار گرفت. 
آخرین وضعیت خانه کشتی زابل به کجا رسید؟ 
به گزارش عصرهامون، حبیب الله دهمرده نماینده مردم سیستان علت عدم حضور خود در مراسم افتتاحیه خانه کشتی زابل را نیمه تمام بودن این پروژه عنوان کرد و گفت: در رابطه با پروژه نیمه تمام سالن کشتی زابل چندین بارموضوع را  مطرح و برای وزیر نیز نامه نوشتم، به استاندار نیز اعلام کردم تا زمانی که این پروژه کامل نشود نباید آن را افتتاح کرد، چون اولا مورد اعتراض مردم واقع می شود و ثانیا جزو پروژه های تمام شده تلقی می شود و بقیه کار آن می خوابد. 
 
وی ادامه داد: وزرات خانه پذیرفت تا زمانی که پروژه به اتمام نرسد افتتاح نشود اما ظاهرا جماعتی به دنبال کار تبلیغاتی و سیاسی این پروژه نیمه تمام را افتتاح کردند. 
 
دهمرده ادامه داد: با اینکه من در زابل حضور داشتم و چندین بار هم برای افتتاحیه با من تماس گرفتند اما به نشان اعتراض در آن مراسم شرکت نکردم و علاوه بر من فرماندار زابل هم در پیامکی به بنده اعلام کرد که به عنوان اعتراض در این مراسم شرکت  نخواهد کرد. 
 
وی عنوان کرد: مطالب اعتراض خود را با رونوشت پیامک فرماندار زابل که مسئول منطقه سیستان است برای وزیر ورزش معاون وی، استاندار و سایر متولیان ارسال کردم که تا زمانی که پروژه فوق کامل نشده تحت عنوان مراسم افتتاحیه نباید از آن بهره برداری کرد چرا که تبعاتی به دنبال دارد و اگر کسی گلایه ای کند به حق است. 
 
این نماینده با انتقاد ازاینکه عده ای پروژه های نیمه تمام را به عنوان پروژه تمام شده افتتاح می کنند، ادامه داد: این درحالیست که پروژه پس از این اقدام به حال خود رها می شود و این چنین افتتاحیه هایی تنها کارتبلیغاتی و سیاسی است. 
 
وی خاطر نشان کرد: خانه کبدی زابل که منحصر به فرد در ایران است، خانه جوان زابل و زهک، سالن ورزشی بنجار، سالن ورزشی کهک زهک و هامون و یا استخر شنای هامون تنها نمونه هایی از پروژه های است که در گذشته کارهای خوبی برای آنها انجام شده اما در حال حاضر به حال خود رها شده اند. 
دهمرده خاطر نشان کرد: در جلسه ای که با وزیر ورزش داشتم و مسئولین ورزشی استان هم درآن حضور داشتند مفصل صحبت کردیم و قول داد که کمک کند ولی متاسفانه کسی پیگیر امورات در استان و این منطقه نیست، و کار اقای استاندار است که آن هم می آید تحت جریان  سیاسی شرکت می کند در حالی که خودش هم می داند نباید این کار را بکند و جای تاسف دارد. 
 
این نماینده مجلس گفت: نمی دانم چه اتفاق تاریخی دارد رخ می دهد که پروژه نیمه تمام را به عنوان پروژه تمام شده قرار می دهندو مراسم افتتاحیه می گیرند، این کار خوشایندی نیست و بلکه کار سیاسی است که متاسفانه عوام فریبی است و من در صحن علنی مجلس هم این اعتراض را می گویم. 
 
انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcfxmdyjw6dtta.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما