تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۳
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

عارضه‌یابی، نسخه رفع مشکلات بخش تولید در سیستان و بلوچستان

علیرضا راشکی بازدید از سه واحد تولیدی در شهرک صنعتی را با هدف عارضه یابی، مشکلات واحد های تولیدی شناسایی و راهکارهای اجرایی عنوان کرد.
عارضه‌یابی، نسخه رفع مشکلات بخش تولید در سیستان و بلوچستان
به گزارش عصرهامون، علیرضا راشکی، مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان در بازدید اعضای کلینیک سیار عارضه یابی از ۳ واحد تولیدی مستقر در شهرک صنعتی زاهدان میرجاوه بیان کرد: در این بازدید علاوه بر اعضای کلینیک کسب و کار زاهدان، مشاورین پارک علم و فناوری استان و برخی اساتید دانشگاه نیز حضور داشتند.

وی افزود: با توجه به اینکه افزایش اشتغال زایی و تولید از مهم ترین اهداف وزارت صنعت، معدن و تجارت و به دنبال آن سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران به شمار می رود.

رییس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان یاد آور شد: کلینیک کسب و کار زاهدان در نظر دارد برای تحقق اهداف خود در خصوص عارضه یابی مشکلات واحد های تولیدی از ظرفیت تمامی متخصصان اعم از اعضای هیات علمی دانشگاه،مشاوران مستقر در پارک و علم و فناوری استفاده کند.

راشکی ادامه داد: شناسایی دقیق مشکلات واحد های تولیدی به طور حتم موجب افزایش ظرفیت تولید واحد های تولیدی نیمه فعال و بازگشت به تولید واحد های تولیدی مستقر در استان می شود.  

وی یاد آور شد: کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش، کمبود یا فقدان نیروی کارآمد فنی در نصب تجهیز و تعمیر ماشین آلات، هزینه های هنگفت حمل و نقل جاده ای کالاها، عدم استقبال دستگاه های اجرایی نسبت به خرید از محصولات تولیدی استان، مقررات دست و پا گیر بانکی در ارایه تسهیلات و عدم فرهنگ سازی در خصوص استفاده از محصولات داخلی از عمده ترین مشکلات این واحد ها به شمار می رود.  

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان گفت: در این بازدید از واحدهای تولیدی" فایکو" تولید کننده تیرچه صنعتی فولادی فلزی ،شرکت "سجاد یکتا آریا " تولید کننده انواع فرآورده های لبنی و واحد تولیدی " سعید دستوانه نارویی " تولید کننده  پارچه های سوزن دوزی صنعتی بازدید به عمل آمد.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان ۲ مرکز خدمات کسب و کار در شهرک صنعتی زاهدان میرجاوه و کنارک راه اندازی کرده است که در این مراکز علاوه بر استقرار شرکت های دانش بنیان و مشاوره کسب و کار، دفتر ارتباط صنعت با دانشگاه نیز استقرار دارد.

انتهای پیام/
  https://www.asrehamoon.ir/vdcfyjdyew6dtxa.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما