تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۲۴
با هدف دسترسی و به کارگیری فناوری های نوین و روز آمد در اجرای طرح های فناورانه و ارتقاء سطح خدمت رسانی، به شهروندان زاهدانی تفاهم نامه همکاری های علمی، پژوهشی، آموزشی و فناوری 3 جانبه بین جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان شهرداری زاهدان و شورای اسلامی شهر امضاء شد.
جهاد دانشگاهی به کمک توسعه و ارتقاء مبلمان شهری زاهدان می آید
به گزارش عصرهامون به نقل از  زاهدنیوز، در این تفاهم نامه، شهرداری زاهدان با استفاده از ظرفیت جهاد دانشگاهی در بحث پژوهشی، علمی، آموزشی، اطلاع رسانی برای خدمات رسانی بهتر به شهروندان و توسعه شهر و مبلمان شهری استفاده خواهد کرد.

عباس صفدری، رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان بیان کرد: به‌روزآوری تکنولوژی آموزشی و تجهیزات و امکانات پژوهشی از ظرفیت های جهاد دانشگاهی استان است که شهرداری زاهدان می تواند در راستای توسعه اهداف خود در زمینه مدیرت شهری از آن بهره ببرد.

وی افزود: یکی از ظرفیت های جهاد دانشگاهی استان مطالعه در بستر گیاهان بخصوص گیاهان کم آب بر است و با توجه به خشکسالی‌های شدید در استان موجب شد به سمت توسعه گیاهان کم آب بر و گیاهان مثمر و دارویی برنامه ریزی کنیم که می توانیم در این زمینه به شهرداری زاهدان جهت توسعه فضای سبز با استفاده از گیاهان بومی کمک کنیم.

رئیس جهاد دانشگاهی استان همچنین از برگزاری دوره‌های دانش‌افزایی علمی– کاربردی و کوتاه مدت برای مدیران و کارشناسان شهرداری زاهدان، انجام امور مطالعاتی، پژوهشی و طراحی در زمینه مبلمان، ارائه مشاوره در خصوص فعالیت‌های شهرداری زاهدان با محوریت شرکت در جشنواره ها، نمایشگاه‌ها، کنفرانس‌ها و همایش‌هایی که شهرداری زاهدان قرار است برگزار کند خبر داد.

صفدری همچنین از انجام فعالیت‌های فرهنگی جهاد دانشگاهی استان بر اساس مزیت‌های بومی و استانی با کمک شهرداری زاهدان خبر داد.

وی ادامه داد: در حوزه پزشکی یکی از زمینه‌های فعالیت بخش علمی در این نهاد انقلابی بود و تلاش شد در چند قسمت از جمله درمان ناباروری فعالیت‌های شاخصی انجام شود.

صفدری خاطرنشان کرد: بر اساس این تفاهم نامه جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان در بخش هایی که توانمندی های لازم وجود داشته باشد، به شهرداری و شورای اسلامی شهر زاهدان کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdciv5azpt1awu2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما