تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۰
سردار محمد قنبری از انهدام دو باند سازمان یافته مواد افیونی و کشف بیش از سه تن انواع مواد مخدر و توقیف ۵ دستگاه خودرو و دستگیری ۹ سوداگر مرگ در شهرستان های " ایرانشهر-خاش" خبرداد.
۲ باند سازمان یافته مواد افیونی منهدم شد/ از کشف ۳ تن مواد مخدر تا دستگیری ۹ سوداگر مرگ
به گزارش عصرهامون، سردار  محمد قنبری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده خانمان سوز مواد مخدر، تیم های عملیات ویژه پليس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان های " ایرانشهر- خاش" با اشراف اطلاعاتی به سرنخ هايي مبنی بر قاچاق محموله سنگین مواد مخدر، از شهرستان مذکور به مرکز کشور دست يافتند.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، پس از چند شبانه روز تلاش گسترده میدانی و رصد مناطق صعب العبور، سرانجام اعضای این ۲ باند بزرگ قاچاق را که به وسیله پنج دستگاه خودروی سواری در شهرستان های" ایرانشهر-خاش" در حال انتقال محموله مواد مخدر بودند، شناسایی و آنها را به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: قاچاقچیان مسلح مواد مخدر که در حال انتقال مواد افیونی بودند به محض مشاهده تکاوران انتظامی، اقدام به تيراندازي به سمت آنان كردند و مأموران نيز بلافاصله با اتخاذ موضع و تاکتيک مناسب عملياتي، مقابله به مثل نموده و با آتش پر حجم خود خودرو های حامل مواد را زمین گیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی در استان خاطر نشان کرد: در این عملیات، با اقدام ضربتی جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر در استان وشهرستان های مذکور ۹ قاچاقچی موادافیونی دستگیر و در بازرسی از خودروهای توقیفی از قاچاقچیان بیش از سه تن مواد افیونی به همراه مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات جنگی کشف کردند.

سردار قنبری در پایان با تأکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق مواد مخدر گفت: غیور مردان انتظامی استان با هوشیاری کامل در گلوگاه ها و ورودی های قاچاق مواد مخدر حضوری فعال دارند و در راه مبارزه با این پدیده شوم و خانمان سوز از هیچ گونه تلاشی فروگذار نخواهند بود.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcci0qsi2bqps8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما