تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۴
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان:

امکان فروش محصولات در «روبیکا» فراهم شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: با پیگیری وزارت متبوع، امکان معرفی و عرضه محصولات مشاغل خانگی از طریق سکوی داخلی «روبیکا» فراهم شد.
امکان فروش محصولات در «روبیکا» فراهم شد
خلیل احمد سلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «عصرهامون» بیان کرد: در قالب این طرح، دارندگان کسب‌وکارها و مشاغل خانگی می‌توانند با عضویت در سرویس فروشگاه پلاس روبیکا، بدون پرداخت هزینه و کارمزد، محصولات خود را به میلیون‌ها کاربر معرفی کنند و به فروش برسانند.

وی افزود: متقاضیانی که درخواست فروش محصول را دارند، ابتدا در فروشگاه و سپس در فروشگاه پلاس روبیکا به نشانی https://go.rubika.ir/info_shop ثبت‌نام کنند و عضو فروشگاه شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ادامه داد: یکی از جنبه‌های مهم حوزه مشاغل خانگی، تأمین بازار فروش محصولات این حوزه است که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دولت سیزدهم در راستای حمایت از فعالان مشاغل خانگی، این موضوع را با اولویت دنبال می‌کند.

سلامی گفت: در ۱۰ماهه امسال، پنج هزار و ۱۹۴ نفر در حوزه مشاغل خانگی سیستان و بلوچستان فعالیت خود را آغاز کرده‌اند و اشتغال ایجاد شده از محل پرداخت تسهیلات و صدور مجوز بوده است.

انتهای خبر/
  https://asrehamoon.ir/vdcfjvdymw6dvca.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما