تاریخ انتشار :دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۱۵
مسئول فضای مجازی جامعه زنان سپاه سلمان:

حجاب، نماد ملی زن‌های ایرانی برای دین‌داری است

مسئول فضای مجازی جامعه زنان سپاه سلمان گفت: حجاب یعنی مجهز بودن به آنتی‌ویروس هوس، وسوسه و نماد ملی زن‌های ایرانی برای دین‌داری است.
حجاب، نماد ملی زن‌های ایرانی برای دین‌داری است
لیلا داوودی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «عصرهامون» بیان کرد: زن یکی از نقش‌های جامعه در هر کشوری است که تقریباً آمار بسیاری را نسبت به مردان به خود اختصاص داده است و حجاب و عفاف از ویژگی‌های افراد پاک و باایمان که می‌تواند نقش بسیاری در جامعه بر مردم داشته باشد.

وی افزود: دین اسلام نیز به حجاب و عفاف اهمیت بسیاری داده و به بانوان توصیه می‌کند، به‌منظور جلوگیری از نگاه ناپاک از طرف مردان از حجاب برخوردار باشند تا هم از آبروی خود حفاظت کنند و هم در نزد خداوند عزیز شمرده شوند.

مسئول فضای مجازی جامعه زنان تصریح کرد: هدف ما از حجاب، پوشش اسلامی است و مراد از پوشش اسلامی زن، به‌عنوان یکی از احکام وجوبی اسلام این است که زن هنگام معاشرت با مردان بدن خود را بپوشاند و به جلوه‎گری و خودنمایی نپردازد.

وی در ادامه اظهار کرد: حجاب، به معنای پوشش اسلامی بانوان دارای دو بُعد ایجابی و سلبی است و بُعد ایجابی آن وجوب پوشش بدن و بُعد سلبی آن، حرام بودن خودنمایی به نامحرم است و این دو بُعد باید در کنار یکدیگر باشند تا حجاب محقق شود؛ گاهی ممکن است بُعد اول باشد، ولی بُعد دوم نباشد، در این صورت نمی‎توان گفت که حجاب اسلامی محقق شده است.

داوودی خاطرنشان کرد: حجاب یکی از ویژگی‌های مهمی است که وجود آن در زندگی هر بانویی نیاز است، این ویژگی می‌تواند به شما در ارتقای جایگاهتان در جامعه کمک کرده و از این طریق شما را به زندگی سالم و به‌دوراز هرگونه آزار و اذیتی برساند.

انتهای خبر/
  https://asrehamoon.ir/vdcbszb8frhb05p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما