تاریخ انتشار :دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۲
همزمان با سراسر کشور و با برگزاری جشن شکوفه‌ها و نیز نواختن زنگ شکوفه ها دانش‌آموز کلاس اول ابتدایی خاشی راهی مدارس شدند.
زنگ شکوفه‌ها در خاش نواخته شد
زنگ شکوفه‌ها در خاش نواخته شد
به گزارش عصر هامون، در این مراسم که در مدرسه شهید فلاحی با حضور اولیای دانش‌آموزان و جمعی از مسئولان شهرستانی برگزار شد، دانش‌آموزان خاش در حالی که پرچم‌های سه رنگ کشورمان را در دست داشتند با شور و حال خاص روز اول حضورشان را در مدرسه جشن گرفته و با توکل به خداوند سال تحصیلی جدید را مزین به شعار ارتقای علمی و پرورش دینی، با همگرایی خانه و مدرسه آغاز کردند.

قاسم کوچکزایی رئیس اداره آموزش و پرورش خاش در این مراسم ، اظهار داشت : سعی و تلاش ما این است که با برنامه ریزی و تمهیدات مهم و کاربردی میزان خدمات رسانی ها به مدارس خاش را توسعه بخشیم و با تعمل و همت و کوشش با یکدیگر فضاهای آموزشی را در سطح شهر توسعه بخشیم .

وی ادامه داد : این جشن یکی از جشن ها وبرنامه های شاد و مفرحی است که برای دانش آموزان پایه اول ابتدایی در روز اول از مدرسه خاطره ای خوش و انگیزه برای او ایجاد می کند .

این مسئول تصریح کرد : سعی و تلاش ما در اداره آموزش و پرورش این است که تا جایی که امکان دارد راه درست و خوب را به دانش آموزان بیاموزیم و امکانات و شرایطی را ایجاد کنیم که به طرف خطا نروند .

در ادامه این مراسم محمدحسین میری امام جمعه اهل تشیع شهرستان خاش ضمن تبریک این روز به دانش‌آموزان و معلمان، اظهار داشت : ورود شما دانش آموزان اولی به مدرسه فصلی جدید از زندگی برای خدمت به مردم و آگاهی است .

وی به تعامل دوطرف بین معلمان و والدین اشاره کرد و خاطرنشان کرد : با تعامل و همت آموزگاران و والدین آینده پربار و درخشانی برای فرزندان خود رقم خواهیم زد .

در ادامه این مراسم مسئولین شهرستان خاش زنگ شکوفه ها و جوانه ها را به صدا در آوردند و با اهدای شاخه گل به دانش آموزان آن ها را برای حضور در کلاس درس انگیزه دادند .

گفتنی است در حاشیه این مراسم دو دانش آموز به خواندن سرودی در وصف قرآن و هفته دفاع مقدس پرداختند .
انتهای پیام/۹۰۳۱ https://www.asrehamoon.ir/vdchkknk.23nikdftt2.html
منبع : تفتان ما
نام شما
آدرس ايميل شما